Proves Cangur, 7 d'abril de 2016

Els alumnes del  Flos han estat fidels a la seva cita anual amb les Proves Cangur de Matemàtiques i 17 estudiants del nostre centre, corresponents als cursos 4t d'ESO i 1r i 2n de batxillerat, han participat en l'edició d'enguany d'aquest certamen, l'objectiu del qual és  estimular i motivar tants alumnes com sigui possible en l’estudi de les matemàtiques i contribuir a la popularització d’aquesta ciència entre el jovent. Aquest concurs vol atreure el màxim nombre de participants sense cap objectiu de selecció nacional ni de comparació entre països.
Els representants de l'INS Flos i Calcat han realitzat les proves a l'edifici històric seu de l'Institut d'Estudis Catalans i han gaudit, com la resta de participants, d'un esmorzar en acabar el qüestionari.
im0

im1im2