INTERESSANT SORTIDA AL TEATRE DE L´ALUMNAT DE LLATÍ DE BATXILLERAT

AVE!   Volem compartir amb tots vosaltres la sortida al teatre que vārem fer el passat 8 de marį al Teatre Joventut de l´Hospitalet de Llobregat, dins del marc del XXI Festival Juvenil de Teatre Grecollatí.

L´obra que varem veure va ser Miles Gloriosus (El soldat fanfarrķ) de Plaute, representada pel grup Clásicos Luna, de l´IES Pedro de Luna de Saragossa. Els alumnes i la professora vārem gaudir molt amb l´adaptaciķ, molt divertida i entenedora, que ens va permetre aprofundir en aquesta lectura obligatōria de 2n de Batxillerat que hem treballat i llegit a classe.

El dia de Sant Jordi tots vāreu veure´n un tastet, quan el Marc i l´Egor de 2n de Batxillerat ens varen llegir el primer acte amb molta grācia.

i1i2
i3