Institut Francesc Macià - Cornellà

ENLLAÇOS

Departament d'Educació
Citilab-Cornellà

Benvinguts/es a la pàgina web de l’Institut Francesc Macià, el centre degà de Cornellà.

Estem treballant perquè aquesta web us sigui útil i entenedora
.

SOS ENSENYAMENT
Comunicats
Barcelona WR

NOVETATS:

Portal atri

ATENCIÓ: 1r de batxillerat: Elecció del departament on fer el TR del curs 2015-16.
Data límit 22 de desembre de 2014r. Descarrega de formularis a "Comunicats/1r de batxillerat".

Horari 23 12 2014

Marató de TV3

L’Institut, amb la Marató de TV3.

Dimarts 9 de desembre els alumnes dels batxillerats biosanitaris van poder assistir a una conferència sobre les malalties del cor, dins dels actes de sensibilització que cada any organitza la Marató de TV3. La pròxima doctora Inés M. va explicar el funcionament i les alteracions del cor, i va respondre les preguntes dels alumnes. Animem la comunitat educativa a participar-hi, i confiem que els nostres alumnes en el futur esdevinguin protagonistes actius d’actes com aquests (conferència, investigacions...). Imatges aquí.

Esquiada 2015

DARRERES INFORMACIONS SORTIDA ESQUÍ 2015 - 10 de desembre 2014

iBenvolguts pares i mares:
Ens complau informar-vos sobre un projecte del nostre centre adreçat als vostresfills i coordinat pelDept. d'Educació Física com a part integrant dels continguts de l’àrea d’Educació Física: es tractad’unasortida a la muntanya per fer activitats esportives amb la neu.......

DOCUMENTS IMPORTANTS:

New2ª CARTA - AUTORITZACIÓ - TARGETA SANITÀRIA

MÉS INFORMACIÓ

FULL D'INSCRIPCIÓ

CE desembre 2014

Consell Escolar

Després del preceptiu període d’eleccions a finals de novembre, el dimecres 10 es va reunir el nou consell escolar de l’Institut, amb la meitat de components renovats. Durant la reunió constitutiva es van tractar temes ordinaris (inici de curs, incidències, obres i noves inversions en material), vam parlar d’aquestes eleccions, es va aprovar la proposta d'activitats extraescolars, es va establir la nova comissió de convivència, i es va discutir sobre un cas obert.

CS 4t ESO

4t d'ESO torna a Euskadi!

Els alumnes de 4t poden participar en el viatge a Euskadi, com a treball de síntesi. Del 15 al 19  de juny descobriran els llocs més emblemàtics del País Basc, com Donosti, Zarautz, Bermeo i Bilbo (i la seva platja, de surf) . Tot plegat per un preu mòdic, a mitja pensió en un hostal, amb autocar. Enriquidor i divertit, l'estiu passat va ser un èxit! Més informació en aquesta circular.

Recapte d'aliments

CAMPANYA SOLIDÀRIA. GRAN RECAPTE D’’ALIMENTS A CORNELLÀ.

Del 20 de novembre al 22 de desembre la Botiga Solidària recull aliments per a la gent més necessitada de la ciutat. Demanen que, qui bonament pugui, aporti paquets d’arròs o pasta, cacau, paquets de llegums secs o cuits, ampolles d’oli, productes de neteja, tetrabricks de llet, brou i sucs, conserves de peix o de tomàquet natural. Com altres anys, a l'entrada de l'Institut hi ha caixes per recollir-ho. CARTELL

Lectures-taller

Taller de lectures.

L'Institut, en col·laboració amb l'associació La Fragua, de Cornellà, convida els alumnes de 1r d'ESO als tallers setmanals de lectura, totalment gratuïts. Cada dimecres, de 4 a 5, faran la lectura d'un llibre juvenil amb el guiatge d'un monitor. Cap al maig n'han de fer una pel·lícula breu, i opten als premis que l'Ajuntament patrocina. Però el premi gros és l'enriquiment amb el llibre i els amics!

Salvavides

Torna l'Estudi Assistit.

Un altre cop l'Institut ofereix classes de repàs per als alumnes, organitzades per l'AMPA. Cada dilluns i dimecres, de 4 a 5.30, els alumnes disposaran d'un espai per fer els deures, aclarir dubtes, i intentar millorar el seu rendiment, tot amb monitors experimentats, i un preu mòdic. Les famílies interessades llegiu aquesta circular.

eXTRAESCOLARS

INICI D'ACTIVITATS ESPORTIVES EXTRAESCOLARS:

Futbol: dilluns 16,30h a 17,30h
i dimarts de 16,00h a 17,00 h

Ioga: dilluns 17,00 h

FULL D'INSCRIPCIÓ

TR 2014 - Guanyadors Navega a bord del Far Barcelona dins de:
Seguint la Barcelona World Race 2014-2015”

INFORMACIONS: CALENDARI-HORARIS

1r d'ESO i 1r de batxillerat

FOTOGRAFIES -1 - 2 - 3

BWR

100 % img
100% aprovats a les PAU
Per tercer any consecutiu, tots els alumnes presentats a les Proves d'Accés a la Universitat (selectivitat) han aprovat, amb gran alegria dels 44 nois i noies. A més, la satisfacció a l'Institut és gran perquè una alumna, Elena M., ha superat el llistó del 9, i és mereixedora d'una de les distincions que atorga el Govern de la Generalitat als estudiants amb millor nota. Els resultats es van començar a conèixer, amb SMS, al final de la XXV Festa acadèmica de final de batxillerat del dijous 26 de juny, com a colofó d'un dia memorable.

Tintin

PARTICIPACIÓ AL CONCURS TINTINAIRE 2014

El dissabte 24 de maig al Caixaforum es van donar es premis dels guanyadors d la segona edició del concurs de dibuix Tintinaire. Es un concurs que a més de valorar la qualitat del dibuix es vol que l’alumnat descobreixi i reflexioni a partir de textos escrits sobre els valors tals com la companyonia i la sensibilitat històrica, reflectits en l’obra del personatge universal del còmic belga, i de les actituds solidàries i ecològiques necessàries en el món actual.

L'alumne del nostre institut Jordi Fernández de 1r va optenir el 3r premi.
A més a més es va obsequiar a la biblioteca del centre amb un lot de llibres . + informació

SOCIALITZACIÓ DELS LLIBRES DE TEXT DEL CURS 2013-2014

INFORMACIÓ ACTUALITZADA-JULIOL 2013

Llibres de text

INFORMACIÓ GENERAL DE L'INSTITUT
Aquí podeu trobar la informació que lliurem en les sessions de Portes Obertes, tant de l'ESO, com de batxillerat.

Porta institut

EVA_DOCUS_MOODLE
Projectes de tecnologia
PILE