TÈCNICS/TÈCNIQUES D'EDUCACIÓ INFANTIL

La nova ordenació del Sistema Educatiu regula amb caràcter general els ensenyaments de Formació Professional Específica de Grau Superior, de caràcter post-secundari, estructurats en Cicles Formatius i, entre d’altres, contempla el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil que dóna accés al títol de tècnic superior en educació infantil.

IDENTIFICACIÓ DEL TÍTOL

El títol de Tècnic Superior en Educació Infantil queda identificat pels següents elements:

Denominació: Educació Infantil

Nivell: Formació Professional de Grau Superior

Durada: 2000 hores

              Formació en centre educatiu: 1600 hores

              Formació en centres de treball (FCT): 400 hores

Família Professional: Serveis Socioculturals i a la Comunitat Referent Europeu: CINE 5b (Classificació internacional Normalitzada de l’Educació)

amunt

PERFIL PROFESSIONAL

El perfil professional del títol de Tècnic Superior en Educació Infantil queda determinat per la seva competència general, les competències professionals, personals i socials, per la relació de qualificacions i, en el seu cas, unitats de competència del Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals incloses en el títol.

Competència general:

La competència general d’aquest títol consisteix en dissenyar, implementar i avaluar projectes i programes educatius d’atenció a la infància en el primer cicle de l’educació infantil en l’àmbit formal, d’acord amb la proposta pedagògica elaborada per un mestre amb l’especialització en educació infantil o títol de grau equivalent, i en tota l’etapa en l’àmbit no formal, generant entorns segurs, en col·laboració amb d’altres professionals i amb les famílies.

Competències professionals, personals i socials

Les competències professionals, personals i socials d’aquest títol són les que s’esmenten a continuació:

  • Programar la intervenció educativa i d’atenció social a la infància a partir de les directrius del programa de la institució i de les característiques individuals, del grup i del context
  • Organitzar els recursos per al desenvolupament de l’activitat responent a les necessitats i característiques del les nenes  i els nens
  • Desenvolupar les activitats programades, emprant els recursos i les estratègies metodològiques apropiades i crenat un clima de confiança
  • Dissenyar i aplicar estratègies d’actuació amb les famílies, en el marc de les finalitats i procediments de la institució, per millorar el procés d’intervenció
  • Donar resposta a les necessitats dels nens i les nenes així com de les famílies que requereixin la participació d’altres professionals o serveis, emprant els recursos i procediments apropiats.
  • Actuar davant contingències relatives a les persones, recursos o al medi, transmetent seguretat, confiança i aplicant, en el seu cas, els protocols d’actuació establerts. 
  • Avaluar el procés d’intervenció i els resultats obtinguts, elaborant i gestionant la documentació associada al procés, així com transmetent la informació amb la finalitat de millorar la qualitat del servei
  • Mantenir actualitzats els coneixements científics i tècnics relatius a la seva activitat professional, emprant els recursos existents per l’aprenentatge al llarg de la vida.
  • Actuar amb autonomia i iniciativa en el disseny i realització de les activitats, respectant les línies pedagògiques i d’actuació de la institució en la que es desenvolupa la seva activitat.
  • Mantenir relacions fluides amb les nenes i els nens i les seves famílies, amb els membres del grup amb el que s’està integrat i amb d’altres professionals, mostrant habilitats socials, capacitat de gestió de la diversitat cultural i aportant solucions a ls conflictes que puguin haver.
  • Generar entorns segurs, respectant la normativa i protocols de seguretat en la planificació i desenvolupament de les activitats
  • Exercir els seus drets i complir amb les obligacions que es deriven de les relacions laborals, d’acord amb el que està establert en la legislació vigent.
  • Gestionar la seva carrera professional, analitzant les oportunitats de feina, les d’auto ocupació  i  l’aprenentatge.
  • Crear i gestionar una petita empresa, realitzant estudi de viabilitat de productes, de planificació de la producció i de la comercialització.

Participar de forma activa en la vida econòmica, social i cultural, amb una actitud crítica i de responsabilita

Capacitats clau

Són les capacitats, majorment de tipus individual, més associades a conductes observables en l’individu.

  • Capacitat de resolució de problemes.
  • Capacitat d’organització del treball.
  • Capacitat de responsabilitat en el treball.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Capacitat d’autonomia.
  • Capacitat de relació interpersonal.
  • Capacitat d’iniciativa.

 

amunt

CAMP PROFESSIONAL

 

Ambit professional i de treball.

Aquest professional exerceix la seva activitat bàsicament en tres àmbits de treball del sector serveis:

  • Àmbit docent. Dins del sector de la docència, en el primer cicle del subsector d’Educació Infantil, en les institucions dependents tant dels organismes estatals com dels autonòmics i locals, l’educador infantil intervé com a docent.
  • Àmbit d’assistència social. En el sector d’assistència social, l’educador infantil se situarà en institucions o programes específics de treball amb menors en situacions de risc o descompensació social, de forma plena, o en medis de recolzament familiar segons les directrius d’altres professionals o encarregant-se de casos específics.
  • Àmbit de l’educació no formal. En el sector de l’educació no formal (activitats recreatives, del lleure, lúdiques, etc.) podrà accedir a diferents llocs de treball, en què s’incorpora a un equip d’altres professionals o desenvoluparà programes específics relacionats amb aquests camps (naturalesa, turisme, ciutat, oci, cultura, etc.) i delimitarà  les seves funcions al període d’edat comprés entre zero i sis anys.

Àmbit funcional i tecnològic

Aquest professional desenvolupa les seves activitats en les àrees funcionals de: disseny,

programació, desenvolupament i avaluació d’activitats d’ensenyament-aprenentatge d’educació formal i no formal.

 

Principals ocupacions i llocs de treball

  • Educador/a infantil en Llars d’infants.
  • Tècnic/a d’educació infantil  (TEI) a P-3.
  • Animador infantil en el lleure

 

amunt

ORGANITZACIÓ CURRICULAR

 

El currículum dels cicles formatius de formació professional específica s’estableix tenint present les necessitats generals de qualificació de cada àmbit professional detectades a Catalunya i les diverses mesures que permeten adequacions del currículum a les necessitats específiques de l’àmbit socioeconòmic dels centres docents.

 

L’autonomia pedagògica i organitzativa dels centres i el treball en equip del professorat permeten desenvolupar actuacions flexibles i possibiliten concrecions particulars del currículum en cada centre docent.

 

Les programacion

El currículum ha de ser desplegat en les programacions elaborades per l'equip docent, les quals han de potenciar les capacitats de l’alumnat.

El mòdul professional

El mòdul professionals (MP) és la unitat d'organització del currículum. Aquest es composa d’unitats formatives (UF) que, alhora es concreten amb nuclis formatius (NF)

 

El mòdul de formació pràctica en centres de treball (FCT) i el mòdul de Projecte presenten unes característiques diferenciades dels altres mòduls ateses les seves finalitats específiques.

 

El mòdul de formació pràctica en centres de treball ha de possibilitar a l’alumnat complementar la competència professional assolible en el centre educatiu amb la realització d’un conjunt d’activitats de formació identificades entre les activitats productives i/o de serveis del centre de treball.

 

El mòdul de Projecte ha de permetre culminar la integració dels continguts impartits al llarg del cicle.

Mòduls professionals que composen el cicle:

Mòdul 1: Intervenció amb famílies i atenció a menors en risc social.

Durada: 132 hores

Hores de lliure disposició: 12 hores

Unitats formatives que el componen:

UF 1: Intervenció socioeducativa en menors: 60 hores.

UF 2: Intervenció socioeducativa amb famílies: 60 hores

 

Mòdul 2: Didàctica de l’educació infantil

Durada: 231 hores

Hores de lliure disposició: 21 hores.

Unitats formatives que el componen:

UF 1: Contextualització de la intervenció educativa en infants de 0 a 6 anys: 60 hores.

UF 2: Planificació dels espais, el temps i els recursos en educació infantil: 30 hores.

Mòdul 3: Autonomia personal i salut infantil.

Durada: 132 hores

Hores de lliure disposició: 12 hores.

Unitats formatives que el componen:

UF 1: Atenció i cura de l’alimentació dels infants: 24 hores.

UF 2: Atenció i cura de l’activitat i el descans dels infants: 16 hores.

UF 3: Atenció i cura de la higiene dels infants: 20 hores.

UF 4: Programació i avaluació d’hàbits d’autonomia personal: 40 hores.

UF 5: Intervenció en situacions de salut d’especial dificultat: 20 hores.

Mòdul 4: El joc infantil i la seva metodologia

Durada: 198 hores

Hores de lliure disposició: 18 hores.

Unitats formatives que el componen:

UF 1: El joc i les joguines: 40 hores.

UF 2: Disseny de projectes d’intervenció d’oci i lleure educatiu: 70 hores.

UF 3: Implementació d’activitats d’oci i lleure: 70 hores.

Mòdul 5: Expressió i comunicació

Durada: 198 hores

Hores de lliure disposició en el mòdul: 18 hores.

Unitats formatives que el componen:

UF 1: Intervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió verbal: 40 hores.

UF 2: Intervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió rítmico-musical: 30 hores.

UF 3: Intervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió lògico-matemàtica: 25 hores.

UF 4: Intervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió gestual: 25 hores.

UF 5: Intervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió a través de les TAC: 20 hores.

UF 6: Intervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió plàstica: 40 hores.

 

Mòdul 6: Desenvolupament cognitiu i motriu

Durada: 165  hores.

Hores de lliure disposició en el mòdul: 15 hores.

Unitats formatives que el componen:

UF 1: Intervenció en el desenvolupament sensoperceptiu: 20 hores

UF 2: Intervenció en el desenvolupament motriu: 20 hores

UF 3: Intervenció en el desenvolupament cognitiu: 30 hores

UF 4: Intervenció primerenca: 25 hores.

UF 5: Pràctica psicomotriu: 55 hores.

 

Mòdul 7: Desenvolupament sòcioafectiu

Durada: 99 hores.

Hores de lliure disposició en el mòdul: 9 hores.

Unitats formatives que el componen:

UF 1: Intervenció en l’àmbit afectivo-sexual: 40 hores.

UF 2: Intervenció en l’àmbit social: 50 hores.

 

Mòdul 8: Habilitats socials

Durada: 132 hores.

Hores de lliure disposició en el mòdul: 12 hores.

Unitats formatives que el componen:

UF 1: Habilitats de comunicació en infants, famílies i professionals: 60 hores.

UF 2: Dinamització de grups: 60 hores. 

Mòdul 9: Primers auxilis

Durada: 66 hores.

Hores de lliure disposició: No se n’assignen.

UF 1: Recursos i trasllat d’accidentat: 22 hores.

UF 2: Suport vital bàsic (SVB) i DEA: 22 hores.

UF 3: Atenció sanitària d’urgència: 22 hores.

 

Mòdul 10: Formació i orientació laboral

Durada: 99 hores

Hores de lliure disposició en el mòdul: No se n’assignen.

UF 1: Incorporació al treball: 66 hores.

UF 2: Prevenció de riscos laborals: 33 hores.

 

Mòdul 11: Empresa i iniciativa emprenedora

Durada: 66 hores

Hores de lliure disposició en el mòdul: No se n’assignen.

UF 1: Empresa i iniciativa emprenedora: 66 hores.

 

Mòdul 12: Projecte d’atenció a la infància.Durada: 82 hores

Hores de lliure disposició en el mòdul: No se n’assignen.

 

Mòdul 13: Formació en centres de treball

Durada: 400 hores

Aquest mòdul es realitza a empreses, serveis o institucions considerades adients tant per part dels tutors/es de pràctiques com per la Direcció General de Promoció Educativa. El centre educatiu (tutor/a de pràctiques)  i la institució col·laboradora (Tutor/a de l’empresa, servei,…) fixaran les tasques i les activitats que l’alumnat haurà de desenvolupar.    

Objectius terminals:

  • Adaptar-se d’una manera responsables i participativa a les funcions pròpies de programació, organització i avaluació  de les intervencions d’integració social.
  • Afrontar amb progressiva autonomia, organització i iniciativa en el treball, les tasques de programació , organització i avaluació de les intervencions d’integració social.
  • Valorar les tasques que es poden desenvolupar en el sector de la intervenció social.

El seguiment de l’alumnat en pràctiques el realitzarà el tutor/a del cicle formatiu mitjançant visites a les empreses on l’alumnat efectua les pràctiques. El pla de treball quedarà reflectit en el quadern de seguiment de pràctiques.

 

S’estableixen uns criteris per tal de resoldre l’exempció, total o parcial, de l’FCT per a l’alumnat que acrediti experiència laboral i/o experiència formativa.

 

L’avaluació del mòdul serà contínua, durant l’estada de l’alumnat a l’empresa. La valoració es farà conjuntament entre el tutor de pràctiques del centre i el tutor de l’empresa amb una qualificació d’APTE o NO APTE.

 

Les pràctiques en empresa es realitzaran de setembre a juny

 

Elsobjectius generals del cicle formatiu

Els objectius generals del cicle d’educació infantil són:

  • Identificar i concretar els elements de la programació, relacionant-los amb les característiques del grup i del context per programar la intervenció educativa i d’atenció social a la infància.
  • Identificar i seleccionar els recursos didàctics, descrivint-ne les seves característiques i aplicacions per organitzar-les d’acord amb l’activitat i els destinataris.
  • Seleccionar i aplicar els recursos i estratègies metodològiques, relacionant-les amb les característiques dels nens i les nenes, en el context per realitzar les activitats programades.
  • Seleccionar i aplicar dinàmiques de comunicació i participació, analitzant les variables del context i seguint el procediment establert i les estratègies d’intervenció amb les famílies.
  • Identificar necessitats de les nenes i els nens, així com de les famílies, que requereixin de  la participació d’altres professionals o serveis, concretant els recursos de diagnòstic i d’actuació, per donar una resposta adequada.
  • Seleccionar i aplicar tècniques i instruments d’avaluació, relacionant-les amb les variables rellevants i comparant els resultats amb l’estàndard establert en el procés d’intervenció.  
  • Seleccionar i aplicar estratègies de transmissió d’informació relacionant-les amb els continguts a transmetre, la seva finalitat i els receptors per millorar la qualitat del servei.
  • Reconèixer els diferents recursos i estratègies d’aprenentatge al llarg de la vida, relacionant-los amb els diferents aspectes de la seva competència professional per mantenir actualitzats els seus coneixements científics i tècnics.
  • Identificar i avaluar la seva contribució als objectius de la Institució, valorant la seva activitat professional per a la seva consecució.
  • Identificar les característiques del treball en equip, valorant la seva importància per a millorar la pràctica educativa i aconseguir una intervenció planificada, coherent i compartida.
  • Aplicar dinàmiques de grup i tècniques de comunicació en l’equip de treball, intercanviant informació i experiències per facilitar la coherència en el projecte.
  • Analitzar els espais i els materials per a la intervenció, actualitzant la legislació vigent en matèria de prevenció de riscos i de seguretat, per així, d’aquesta manera, preservar la salut i la integritat física dels nens i les nenes.
  • Identificar i valorar les oportunitats d’aprenentatge i de feina, analitzant les ofertes i les demandes del mercat laboral per a millorar la possibilitat de ser contractat.
  • Reconèixer els seus drets i deures com agent actiu de la societat per a l’exercici d’una ciutadania democràtica.
  • Aplicar tècniques de primers auxilis, emprant els protocols establerts per donar resposta a situacions d’emergència i risc per la salut en el desenvolupament de la seva activitat professional.

 

Organització general del cicle

 

La distribució dels mòduls es realitza en dos cursos acadèmics

 

Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil

Codi Mòdul

Nom

Hores

Curs

MP02

Didàctica

 

231

1r

MP05

Expressió i comunicació

 

198

1r

MP06

Desenvolupament cognitiu i motor

 

165

1r

MP08

Habilitats socials

 

132

1r

MP10

Formació i orientació laboral

 

99

1r

MP01

Intervenció en família i en menors amb risc social

 

132

2n

MP03

Autonomia personal i salut

 

132

2n

MP04

El joc i la seva metodologia

 

198

2n

MP07

Desenvolupament sòcioafectiu

 

99

2n

MP09

Primers auxilis

 

66

2n

MP11

Empresa i iniciativa emprenedora

 

66

2n

MP12

Projecte d’atenció a la infància

 

82

2n

Mp13

Formació en Centres de Treball

 

400

2n

                                                                                     TOTAL CICLE

2000 h

1r i 2n

 

                                                         amunt

SORTIDES I EXPERIÈNCIES

TITELLES  PER A INFANTS. 

Ens han visitat els nens i nenes de les escoles del nostre entorn per assistir a les representacions que els nostres alumnes fan cada any com a cloenda de crèdit de comunicació i llenguatges. Ha sigut un èxit d'assistència i participació. Els menuts s'han passat bé, i nosaltres, els adults, alumnes i professors, encara millor!!

SORTIDES

LUDOTECA OLZINELLES, a Barcelona, visita informativa.
LUDOTECA OLZINELLES

c/. Olzinelles, 113 08014 - BARCELONA

TELF. 933.315.037 

www.guiadeljuguete.com/ludotecas/olzinelles.htm

FUNDACIÓ MIRÓ, a Barcelona, visita informativa.
www.bcn.fjmiro.es/home-html.html

FUNDACIÓ LA CAIXA , a Granollers, en tallers d'activitats.
Centre Cultural de la Fundació "La Caixa"

Joan Camps, 1

08400 Granollers

www.fundació.lacaixa.es 

BIBLIOTECA CAN BUTJOSA
C/ La Salut, 50-52

08150 Parets del Vallès

http://bibut.parets.org 

amunt

www.aprendejugando.com
www.aldeaeducativa.com
www.aulainfantil.com
www.cyberpadres.com
www.educamb.com
www.pulevasalud.com
www.rtve com/loslunnis
www.clubsuper3.net
www.lestresbessones.es
www.aulaactiva.net
www.guiainfantil.com 
www.revistababar.com
www.chiqui.com
www.mundopadres.com
www.cyberpadres.com
www.pbskids.org
www.educared.net
www.elhuevodechocolate.com
http://www.edu365.com
www.3xl.net
www.pipo.com
www.pacomova.com
www.webclip.com
www.educalia.org
www.xtec.es
www.uvic.es
www.barcanova.es
www.educar.com
www.educaweb.com
www.PrimeraEscuela.com
www.edebedigital.com

amunt

FITXES VALORATIVES (recurs per l'alumnat)

www.guiainfantil.com

- Legislació sobre temes educatius
- programes de les matèries o assignatures

- Informació sobre recursos educatius

- Links d'interès educatiu.

- Recull d'experiències educatives

- Recursos educatius.

- Apunts pels estudiants.

- Assessorament didàctic.

- Assessorament sobre l'educació dels fills.

- Anuncis,fòrums i correu electrònic.

-  Horòscop i significats dels noms.

Bon recurs pels estudiants i pel professors, ja que explica molt bé tant problemes que es poden trobar en l'àmbit educatiu i en la vida quotidiana. 

www.revistababar.com

- Notícies
- Links d'interès educatius

-Diccionari /enciclopèdia bàsica

- Biografies.

- Recursos educatius.

- Assessorament didàctic.

- Anuncis

- Accés a resum de llibres.

 Molt enriquidora en llibre i recursos però li falla l'aspecte visual, gran varietat de gèneres i novetats.

www.chiqui.com

- Accés a mass - media
- Noticies

- Informació sobre recursos educatius

- Temes educatius a pares i educadors

- Borsa de treball 

- Accés a fòrums

- Jocs

- Contes

- Música

- Pàgines per pintar

- Accés per celebrar el teu aniversari 

Web atractiva, es poden concertar festes d'aniversari, bossa de treball

www.rtve.es/tve/b/loslunnis

- Accés a mas - media
- Activitats d'aprenentatge on-line

- Recursos educatius

- Assessorament didàctic

- Correu electrònic

- Jocs on-line

- Postals de felicitació

- Bústia de correu - 

Molt lúdica i visual

 

Mundopadres.estilismo.com

- Noticies
- accés mass-media.

- Legislació sobre temes educatius.

- Dissenys curriculars base.

- Programes de les matèries o assignatures.

- Recursos educatius.

- Links d'interès educatiu.

- Ofertes de viatges, productes diversos...

- diccionaris/ enciclopèdies bàsica de l'embaràs.

- Cursos diversos, activitats d'aprenentatge on-line.

- Assessorament didàctic i sobre l'educació dels fills i de la família.

- Anuncis i accés a fòrums.

- Significats dels noms i horòscop.

- Bellesa i moda - 

Pàgina per a  pares i mares,  hi ha molta informació sobre l'embaràs, cures per la dona embarassada, les etapes dels nens i com encarar-les.ajuda a decidir el nom del teu futur fill/a, amb molts links sobre revistes d'interès, canals i serveis, que es poden arribar a utilitzar per trobar altres temes, punts de vistes i fonts d'informació. 

www.cyberpadres.com

- Legislació sobre temes educatius dirigits a pares i professors.
- Informació sobre recursos educatius.

- Programes de les matèries i assignatures.

- Matèries diverses pels estudiants.

- Llistes de centres educatius, ludoteques, cangurs.

- Ofertes de viatges, productes diversos.

- Informació concentrada de les ofertes de formació permanent.

- Foro

- Assessorament didàctic, dels drets dels infants, i sobre l'educació dels fills i la gestió de la família.

- Accés a fòrums i anuncis d'esdeveniments.

- Accés a guies per aniversaris.

- Jocs didàctics. 

Excés de publicitat.


 
..pbskids.org

- Accés a mass-media.
- Cursos diversos, activitats d'aprenentatge i jocs on-line.

- Recursos educatius.

- Pàgines per pintar.

- Jocs didàctics.

- Música.

- Enllaços a pagines on els nens poden dibuixar, pintar. - Dedicada completament als infants.

- Tot està en anglès i no hi ha possibilitat de canvi de llengua.

- Es centre a programes de dibuixos animats.

- Inclou moltes activitats dedicades als infants, per fer a l'ordinador.

links  interessants.

 

www.guiainfantil.com

- Legislació sobre temes educatius
- programes de les matèries o assignatures

- Informació sobre recursos educatius

- Links d'interès educatiu.

- Recull d'experiències educatives

- Recursos educatius.

- Apunts pels estudiants.
Assessorament didàctic.
- Assessorament sobre l'educació dels fills.

- Anuncis,fòrums i correu electrònic.

- Horòscop i significats dels noms.

Bon recurs pels estudiants i pel professors, web actualitzada i es troba informació sobre nens, adolescents, alimentació, somnambulisme... 

www.revistababar.com

- Notícies
- Links d'interès educatius

-Diccionari /enciclopèdia bàsica

- Biografies.

- Recursos educatius.

- Assessorament didàctic.

- Anuncis

- Accés a resum de llibres.

Varietat de gèneres i novetats.

www.chiqui.com 

- Accés a mass - media
-  Noticies

- Informació sobre recursos educatius

-  Temes educatius a pares i educadors

-  Borsa de treball 

-  Accés a fòrums

-  Jocs

-  Contes

- Música

- Pàgines per pintar

- Accés per celebrar el teu aniversari 

- És una web atractiva

- Es poden concertar festes d'aniversari

- Bossa de treball
 

 

amunt

 

EMPRESES COL·LABORADORES

  Escola Bressol XAUXA (Sant Antoni de Vilamajor). 

  Escola Bressol ELS INFANTS (Granollers)

  Escola Bressol LA QUITXALLA (Mollet del Vallès)

  Hospital de MOLLET (Mollet del Vallès)

  Escola Bressol ELS ROSSINYOLS (Granollers)

  EEI. LA ROMANICA (Sabadell)

  Escola Bressol NIU BLAU (La Llagosta)

  Escola Bressol SOL SOLET (La Roca del Vallès)

  Escola Bressol LA CASETA DEL BOSC (Sant Celoni)

  Llar d'Infants RODONA (Barberà del Vallès)

  Col.legi SANT MIQUEL ARCÀNGEL (Molins de Rei)

  Escola Bressol PASCUAL (Sant Celoni)

  Escola Bressol Municipal SANT JORDI (Canovelles)

  Escola Bressol Municipal LA TORTUGA (Granollers)

  Biblioteca CAN PEDRAL (Granollers)

  Associació Juvenil LA TEIA (Granollers)

  Jardí d'Infants NOU CAMÍ(Mollet del Vallès

  Llar d'Infants Municipal XERINOLA (Barberà del Vallès)

  Coop. D'Escoles Bressol de Montcada (Montcada i Reixac)

  Escola Bressol NIU BLAU (Mollet del Vallès)

  Escola Bressol Municipal BADABADOC (Polinyà)

  Llar d'Infants ARLEQUI (la Garriga)

  Escola Bressol Cant Sant Joan LES TRES BESSONES (Montcada i Reixac)

  Escola Bressol Municipal MAINADA (Santa Perpetua de la Mogoda

  Escola Bressol LA CUNA (Parets del Vallès)

  Escola Bressol Municipal EL SOL (Palau de Plegaments)

  Escola Bressol Municipal PATUFETS (Palau de Plegamans)

  Ludoteca LA GRANOTA (Mollet del Vallès)

  Escola Bressol L'ESPURNA (Lliçà d'Amunt)

  Escola Infantil CONGRES (Barcelona)

  Llar d'Infants DIN DON (Ripollet)

  Escola Bressol XERRIC XERRAC (Granollers)

  Llar d'Infants KINDERGARDEN (Granollers)

  Ludoteca EL SOL SOLET (Sta. Perpetua de la Mogoda)

  Escola Bressol MOIXAINA (Granollers)

  Ludoteca XERRICS (Palau de Plegamans)

  Escola Bressol GARBÍ(Sabadell)

  Llar d'Infants PRIMAVERA  (Montornés)

  Llar d'Infants PRIMAVERA (Montmeló)

  ESCOLA Bressol GRUP TANDEM  (Cerdanyola)

  Biblioteca Infantil CAN BUTJOSA  (Parets)

  Escola Bressol TIC TAC  (Sabadell)

  Escola Bressol EL CIRERER (Parets)

  CEIP JOSEP ORRIOLS I ROCA  (Moià)

  Escola Bressol L'ESPURNA  (Lliçà d'Amunt)

  Escola Bressol EL GAFARRÓ  (Sentmenat)

  Escola Bressol EL GUIXOT (Sabadell)

  CEIP PERE CALDERS (Polinyà)

  Escola Bressol EL GRA D'OR (Hostalets de Balenyà)

  Associació NIU D'INFANTS (Centelles)

  Ludoteca SOL SOLET (Santa Perpètua de la Mogoda)

  Escola Bressol Municipal PUT PUT (Bigues i Riells)

  Escola Bressol EL CARRILET (L'Ametlla)

  Escola Bressol EL GUIRIGALL  (Mollet)

  Llar d'Infants TAVIT  (Cardedeu)

  Escola Bressol VEDRUNA (Vic)

  Escola Bressol SANT MIQUEL (Santa Coloma de Gramanet)

  Escola Bressol JOAN XXVIII  (Barcelona)

  Llar d'Infants ESPLAI  (Sant Fost de Campcentelles)

  Escola Bressol Municipal  LA CUCA FERA (Tona)

  Llar d'Infants MAINADA  (Sant Celoni)

  Escola Bressol EL PATUFET  (Badalona)

  Escola Bressol A. PLARET (Barcelona)

  Escola Bressol SANT JORDI  (Canovelles)

  Escola Bressol L'ESQUITX  ( Sant Martí d'Albas)

  E.B. PAM I PIPA (Santa Maria de Palautordera)

  Ludoteca LA PEÇA (santa Perpètua de la Mogoda)

  Escola Bressol EL GEGANT DEL PI (Caldes de Montbui)

  Escola Bressol EL DAU (Caldes de Montbui)

amunt