On som?  Contactar Mapa web Inici
 
Instal·lacions L'àlbum Organització Departaments Webs d'interès Intraweb
Estudis Organigrama Professorat Activitats Serveis
 
4t d'ESO
 
Educació Física
 
Contingut Bàsic
-Voleibol.
-Minitramp 2.
-Les qualitats físiques bàsiques: força, velocitat , resistència  i flexibilitat.
-Futbol americà 2 i/o rugbi 2.
-El beisbol 2.
-El tennis 2.
-L’acroesport 2.
- El futbol sala 2.
 
Metodologia de Treball
Ús del llibre de l’alumne per explicar els continguts conceptuals dels temes del curs.
Pràctica d’exercicis per desenvolupar les diferents qualitats físiques utilitzant diversos mètodes d’entrenament.
Pràctica d’exercicis, formes jugades i partits competitius per l’aprenentatge i millora dels gestos tècnics i situacions tàctiques dels  diferents esports proposats en el curs.
Pràctica d’exercicis, formes jugades i coreografies  de diferents dificultats en petits grups  de figures, habilitats acrobàtiques, equilibris i piràmides humanes.


*Totes  les sessions es faran al gimnàs o al pati, excepte algunes explicacions conceptuals i els exàmens teòrics, que es desenvoluparan a la classe.
 
Sortides
En el primer trimestre es fa una sortida a un parc natural. En el segon trimestre es participa en una competició de voleibol interescolar al pavelló de la vall d’Hebron. I, en el tercer trimestre es fa una activitats a la natura o poliesportiva que es determinen durant el curs.