![]()
|
![]() |
ESO Ensenyament Secundari Obligatori Es distribueix en dos cicles:
|
1r. cicle: |
CURS 2004-2005 1r. d'ESO (12-13 anys) 3grups 2n. d'ESO (13-14 anys) 3grups |
![]() |
2n. cicle: |
3r. d'ESO (14-15 anys) 3 grups
4t. d'ESO (15-16 anys) 3 grups |
1r. Cicle |
2n. Cicle |
||||
Matèria |
1r eso crèdits/hores |
2n eso crèdits/hores |
Matèria |
3r eso crèdits/hores |
4t eso crèdits/hores |
CATALÀ |
Desd. Diversitat 3 |
Desd. Diversitat 3 |
CATALÀ |
Desd. Diversitat 3 |
Desd. Diversitat 3 |
CASTELLÀ |
Desd. Diversitat 3 |
Desd. Diversitat 3 |
CASTELLÀ |
Desd. Diversitat 3 |
Desd. Diversitat 3 |
IDIOMA ESTRANGER |
2h. A + 1h. B 3 |
2h. A + 1h. B 3 |
IDIOMA ESTRANGER |
2h. A + 1h. B 3 |
2h. A + 1h. B 3 |
CIÈNCIES EXPERIMENTALS |
2h. A + 1h. B 3 |
2h. A + 1h. B 3 |
CIÈNCIES EXPERIMENTALS |
2h. A + 1h. B 3 |
2h. A + 1h. B 3 |
CIÈNCIES SOCIALS |
3 |
3 |
CIÈNCIES SOCIALS |
3 |
3 |
EDUCACIÓ FÍSICA |
2 |
2 |
EDUCACIÓ FÍSICA |
2 |
2 |
TECNOLOGIA |
2h. B 2 |
2h. B 2 |
TECNOLOGIA |
2h. B 2 |
2h. B 2 |
VISUAL I PLÀSTICA |
- |
2 |
VISUAL I PLÀSTICA |
- |
2 |
MÚSICA |
2 |
- |
MÚSICA |
2 |
- |
MATEMÀTIQUES |
Desd. Diversitat 3 |
Desd. Diversitat 3 |
MATEMÀTIQUES |
Desd. Diversitat 3 |
Desd. Diversitat 3 |
Religió/EnsenyamentsAlternatius |
2 |
(Reli 1 cv)* - |
|
|
|
CRÈDITS VARIABLES |
1tr.1cv.(Sen Fr?) 1 |
2sem+3trim 5 |
CRÈDITS VARIABLES |
2sem+3trim 5 |
2sem+3trim 5 |
TUTORIA |
1 |
1 |
TUTORIA |
1 |
1 |
Hores reals de classe sense comptar el crèdit de síntesi.** |
28 |
30 |
Hores reals de classe sense comptar el crèdit de síntesi.** |
30 |
30 |
CRÈDIT DE SÍNTESI |
**1 |
**1 |
CRÈDIT DE SÍNTESI |
**1 |
**1 |
HORES CURRÍCULUM |
29 |
31 |
HORES CURRÍCULUM |
31 |
31 |
- En la franja de 1r d’ESO Religió/Ensenyaments alternatius. Els alumnes d’ensenyaments alternatius podran triar entre els crèdits variables que s’ofertin en el curs. Tanmateix els alumnes que hagin triat Religió hauran de fer obligatòriament a segon un crèdit variable de Religió* i en el segon cicle un total de tres crèdits variables més.
- Els alumnes que triïn un segon idioma hauran de fer tres crèdits variables de la matèria per cicle.
- Així com el currículum està molt tancat, en l’escassa part variable encara hi ha la possibilitat de crear algun itinerari, de manera que cal plantejar-nos quins crèdits hem d’ofertar i quins ens semblen imprescindibles que cursin els alumnes (sobretot a 2n. cicle) per poder anar a unes opcions determinades després de l’ESO.
- En l’oferta de variables a segon cicle cal tenir la possibilitat de poder canviar el crèdit segons la demanda, o bé seguir la proposta anterior de crear uns itineraris obligatoris i que per tant els alumnes no triïn crèdits sinó opcions per després de l’ESO (lletres /ciències/ professional/laboral...)