Activitats del centre
La coral de l'IES

torna

coral

La coral és una activitat, que fan els alumnes de manera voluntària i fora del seu horari escolar: participar a la coral del nostre institut.

Aquesta coral ha funcionat de manera ininterrompuda des del curs 2000-01, el primer curs del nostre institut. La va posar en marxa la professora Imma Oliveres, que de seguida aconseguí animar molts dels nostres alumnes perquè en formessin part.  coral1 Des d’aleshores la coral s’ha mostrat com una eina molt útil per integrar els alumnes a l’institut, afavorir el coneixement entre els alumnes dels diferenrs cursos i ha contribuït molt a fomentar la solidaritat i corresponsabilització dels alumnes, així com en allò que podríem anomenar fer institut.
Des del seu primer any la coral ha estat molt activa:
això fa que ja tingui un bon currículum!!!

Casa de Cultura de Sant Cugat coral 4 coral 2 Gran Teatre del Liceu
Trobada anual de corals d’instituts de secundària
L’aula gran del Conservatori de Sant Cugat  coral 3 Òpera Regals representada al Teatre Lliure de Barcelona sota l’organització de l’Ajuntament de Barcelona