Activitats del centre
L'hort de Can Joaquima

torna

Mitjançant la Comissió de Sostenibilitat, tenim en el nostre centre un espai obert a tothom, alumnes, professors, membres de l’AMPA, personal no docent, etc… per tal que es recullin i impulsin propostes que millorin l’institut des del punt de vista mediambiental.
foto hort hort4
hort3 hort2
Així doncs, des de l’optativa "Fem un institut sostenible", els alumnes de primer i segon treballem l’educació ambiental tant des d’un vessant més pràctic i directe com en un sentit més general.

L’eix vertebrador és l’hort escolar que respon a criteris agroecològics i de sostenibilitat i ha estat pensat, dissenyat i desenvolupat pels alumnes, però també es treballen altres aspectes, com l’enjardinament, la reducció, la reutilització, el reciclatge i el tractament dels residus.

hort5 hort 6 hort7