El claustre de professors dóna suport als alumnes en la seva reivindicació d'una Biblioteca com cal

Nota de premsa

En les darreres setmanes, els alumnes de secundària de l'Institut de la Bisbal han estat notícia per la seva reivindicació d'una biblioteca municipal amb més dotació i espai, adaptada a les seves necessitats i interessos.

Davant la resposta més aviat decebedora que han rebut per part de les institucions locals a les quals s'han adreçat, el claustre de professors del centre vol manifestar el seu suport a la iniciativa dels joves.

Compartim la opinió que tota una capital de comarca hauria de disposar d'una instal·lació amb material adient per totes les edats, que complís alhora una funció de punt de trobada i intercanvi pels estudiants i altres usuaris. Més quan la Bisbal no va precisament sobrada d'aquesta mena d'espais.

Massa sovint es critica els joves per la seva desmotivació i falta de respostes davant la realitat que els afecta i aquesta és una causa prou raonable i justificada, en la qual no podem deixar-los sols. Ni que sigui per la seva formació com a ciutadans en els seu propi futur.

Claustre de professors de l'IESI la Bisbal

3 de desembre de 1998