Guia OpenOffice.org: Full de Càlcul

1. Canviar el color de fons d'una cel·la

1. Activa la correcció automàtica:
2. Fes clic amb el botó dret del ratolí sobre les paraules marcades amb una línia vermella (paraules amb errades d'ortografia) i escull la paraula correcta. Si no n'hi ha cap a la llista que sigui correcta, pots corregir-la manualment.

2. Afegeix vores a les cel·les

1. Posa el cursor del ratolí a qualsevol lloc del paràgraf (no cal que el seleccionis tot).
2. Ves a Format / Paràgraf i obre la pestanya Vores.
3. Escull quines vores vols que es vegin del paràgraf (totes, com aquest, o només la de baix per fer un subratllat que ocupi tota l'amplada del full,...). Pots escollir també el gruix de la línia.
4. Fes clic a D'acord.

3. Fer operacions matemàtiques mitjançant fórmules

4. Calcular percentatges

5. Calcular potències

6. Modificar l'amplada de files i columnes

7. Fusionar cel·les

8. Modificar el nombre de decimals que es mostren

9. Inserir files i columnes

2. Ves a Format / Paràgraf i obre la pestanya Vores.
4. Fes clic a D'acord.

10. Afegir ombres a cel·les

1. Selecciona el paràgraf o paràgrafs on vols posar vinyetes.
2. Fes clic al botó

11. Còpia ràpida de fórmules