Guia OpenOffice.org: Dibuix

1. Utilitzar la graella de dibuix

2. Dibuixar rectangles

1. Posa el cursor del ratolí a qualsevol lloc del paràgraf (no cal que el seleccionis tot).
2. Ves a Format / Paràgraf i obre la pestanya Vores.
3. Escull quines vores vols que es vegin del paràgraf (totes, com aquest, o només la de baix per fer un subratllat que ocupi tota l'amplada del full,...). Pots escollir també el gruix de la línia.
4. Fes clic a D'acord.

3. Modificar el color d'emplenat dels objectes

4. Dibuixar quadrats

5. Dibuixar figures sense omplir

6. Omplir figures amb degradats

7. Afegir ombra a una figura

8. Escriure textos

9. Dibuixar el·lipses

2. Ves a Format / Paràgraf i obre la pestanya Vores.
4. Fes clic a D'acord.

10. Dibuixar cercles

1. Selecciona el paràgraf o paràgrafs on vols posar vinyetes.
2. Fes clic al botó

11. Omplir figures amb textures

1. Fes clic al botó

12. Dibuixar formes bàsiques