Dia a Dia

Destaquem

El dilluns 27 de novembre de 2017, les alumnes de 1r i 2n de batxillerat que fan Literatura Catalana van anar a Torroella de Montgrí per fer la ruta literària de Solitud, la novel·la més coneguda de Víctor Català (Caterina Albert). L’obra de la novel·lista de l’Escala s’ambienta a l’ermita de santa Caterina, a la muntanya del Montgrí. Les alumnes van anar caminant des de Torroella de Montgrí fins a l’ermita i pel camí anaven llegint fragments de la novel·la que feien referència al lloc.

Podeu veure les fotografíes aquí .

Els alumnes de 3r d’ESO van anar, els dies 16 i 17 de novembre, a Prada de Conflent a l’Entorn d’Aprenentatge del Canigó, basat en el poema èpic Canigó, de Jacint Verdaguer. Aquests alumnes, quan feien 1r d’ESO, van participar en la cantata Canigó, i aquest curs, després de treballar el poeta i l’obra, van finalitzar l’estudi amb aquesta sortida.

Podeu veure les fotografíes aquí .

L’alumne de 4t d’ESO Gil Vila Bigas ha estat seleccionat per ser un dels set protagonistes de l’adaptació teatral El club dels poetes morts, que l’Atlàntida Centre d’Arts Escèniques d’Osona estrenarà el 17 de març del 2018. En Gil va superar el càsting que es va fer el 25 i 26 d’octubre a nois i noies de 16 a 20 anys. En total hi participaran una trentena d’actors, entre protagonistes i figurants. Enhorabona!

El projecte TEI es torna a posar en marxa i els alumnes tutors i tutoritzats ja han estat presentants. Podeu veure les fotografíes aquí .

La subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme de la Generalitat de Catalunya ha concedit als alumnes de 4rt d’ESO d’enguany de l’INS Miquel Martí i Pol el segell de Qualitat pel projecte eTwinning “enterTEENment” que van portar a terme el curs 2016-2017.

Moltes Felicitats a tots i a totes!

El proper divendres, dia 29 de setembre,en Ferran Latorre primer alpinista català que ha aconseguit 14 cims de vuit mil metres realitzarà una xerrada als alumnes de tot el centre exposant els seus reptes, expedicions... treballant amb els alumnes tots aquells valors necessaris que li han permès assolir les fites proposades.
La xerrada es realitzarà al Teatre Eliseu de Roda de Ter.

Us informem que ja ha sortit la convocatòria de beques per alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu:
· Per a estudis d'ESO trobareu les instruccions clicant aquí
· Per a estudis post obligatoris del MECD:
El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 3 d’octubre del 2017 i s’han de presentar via telemàtica a través de:
Podreu trobar més informació a la pàgina web del MEC (www.mec.es)

REUNIONS D'INICI DE CURS 2017/2018 AMB FAMÍLIES:
1r ESO Dimecres, 6 de setembre a les 20h.
2n ESO Dimecres 27 de setembre a les 20h
3r ESO Dimecres 27 de setembre a les 20.30h