NOVETATS

Gran recapte d'aliments

Si vols col·laborar-hi, porta 1 kg d'aliment bàsic (arròs, pasta, llegums...)

Del 24 al 28 de novembre, davant de secretaria

recapte

consell escolar

VOTACIONS

Dimarts 25 de novembre

Sector Hora Lloc
Professorat 10:30 Sala d'actes
Pares i mares 19:30 - 20:30 Recepció institut
Alumnat 13:30 - 15:10 Recepció institut

Castanyada 2014

TAP TEI ESO ESO

Treball de camp pel PNZVG. Alumnes de 1r d'ESO

El passat divendres dia tres d'octubre d'enguany, l'alumnat de 1r d'ESO va realitzar un treball de camp pel Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa (PNZVG).

Es tractava de portar  a terme una activitat que es va repetint des de fa uns anys i que té com a objectiu que els nois i noies de 1r d'ESO prenguin consciència de l'entorn natural que envolta Olot i el nostre institut.

Dintre d'uns mesos aquests alumnes repetiran la mateixa sortida per tal de poder observar els canvis estacionals que es produeixen en aquests espais i comprovar com canvia el paisatge durant els diferents cicles vegetals.

L'excursió va ser una matinal entretinguda i que es va desenvolupar amb total normalitat. Els 120 alumnes de 1r d'ESO, acompanyats per 7 professors, van fer una caminada des de l'aparcament del volcà Santa Margarida fins a l'institut.

1eso

"A PROPÒSIT D'EN BERGA I BOIX..."

Interpretacions de l'obra d'en Berga i Boix per part d'un grup d'alumnes de 4t d'ESO.

Del 03/10/2014 al 02/11/2014 .

Can Trincheria

insmontsacopa
40 anys

insmontsacopa