inici

Curs 05-06
  Enllaços
Biblioteca copernicana

L'IES Nicolau Copèrnic ha anat formant al llarg de la seva història una extensa biblioteca interdisciplinar que compta actualment amb aproximadament 9.500 volums.

Aquest fons documental inclou, a més d'enciclopèdies, manuals, llibres de consulta i de lectura, un ampli conjunt d'enregistraments audiovisuals (vídeos, discos i dvd).

Des de els seus inicis aquesta biblioteca ha estat gestionada per l'AMPA, la qual ha aportat a més de recursos materials, el personal per a la gestió diària: registre, manteniment i préstec. Naturalment el claustre i la direcció del centre sempre ha tutelat aquest funcionament, sent la coordinació de biblioteca una tasca important dins del conjunt de feines extra-acadèmiques del professorat.

La biblioteca copernicana és visitada habitualment per gran quantitat d'alumnes, per a fer consulta, lectura i exercicis escolars diversos.

Val a dir que, com a part de les activitats de Sant Jordi, la biblioteca ha promogut tradicionalment uns concursos de cerca d'informació per tal de promoure aquestes destreses entre els alumnes del centre.