inici

Oferta Educativa
  Activitats extraescolars

Teatre

Al llarg del curs, com és habitual en el nostre institut, es realitza com activitat extraescolar un curs de teatre sota la direcció de la professora Cesca Fernàndez.
Més de vint alumnes es troben cada dijous, durant dues hores, en acabar les classes de la tarda, per fer els assaigs i les pràctiques d'expressió que aquest curs han estat especialment intenses.

Aquest curs s'ha introduït una novetat força interessant: l'obertura del curs a alumnes del nostre col·legi veí, el CEIP Marià Galí, del qual s'han incorporat a l'activitat teatral uns 10 alumnes de 6è, treballant conjuntament amb els alumnes del Copèrnic i integrant-se perfectament en una activitat que esperem que continuïn desenvolupant quan el proper curs facin 1r d'ESO al centre.

Durant la Festa de Sant Jordi el Grup de Teatre del Copèrnic va escenificar una representació que feia participar a tot el públic assistent, entre el qual hi havia pares i mares que van gaudir de valent i de la qual el DIARI DE TERRASSA en va reproduir una escena.

Esport

Activitats esportives escolars Calendari activitats esportives

Les activitats esportives extraescolars són de

·       Fútbol-5 " (infantil i cadet masculí),

·       Bàsquet (infantil i cadet femení i juvenil masculí). L'equip juvenil masculí de bàsquet ha quedat campió de Terrassa.

·       Korfball. Val a dir que l'IES Nicolau Copèrnic compta amb un magnífic equip de Korfball que assolit importants victòries en diversos campionats comarcals i catalans.

Korfball a l'IES Copèrnic: El nostre centre té una llarga tradició en aquest esport. En la que s'ha de destacar l'esforç de l'AMPA per fer possible oferir aquest i altres esports. Actualment el nostre equip juvenil ocupa la segona posició de la classificació i encara té la possibilitat d'aconseguir la primera posició i amb ella el viatge a Holanda per a aquest estiu. (Encara podem somiar ). L'estiu del 2002 tres alumnes del nostre centre van ser seleccionats per jugar a Holanda el campionat d'Europa i també l'estiu 2003 hem aportat jugadors a la selecció catalana que ha participat al campionat mundial, celebrat també a Holanda.