Proves extraordinàries de setembre

Informació

L'alumnat amb matèries pendents s'haurà d'examinar d'aquestes els dies 1 i 2 de setembre de 2015, amb el següents horaris:

Proves extraordinàries ESO i Batxillerat diürn

Proves extraordinàries Batxillerat nocturn

Calendaris setembre i curs 2015-2016

Informació

Us presentem el calendari escolar del proper curs 2015-2016 i el calendari del centre pel proper mes de setembre de 2015.

Calendari escolar

Calendari setembre

Llibres de text curs 2015-2016
Dimecres, 8 de juliol de 2015

Aqui teniu la llista de llibres per al proper curs 2015-2016. Hem corregit una errada que hi havia a la llista de 4t d'ESO. Disculpeu les molèsties!

L'AMPA, conjuntament amb la Direcció de l'Institut i amb el vistiplau del Consell Escolar, treballarà amb l'empresa IDDINK per organitzar l’adquisició de llibres de text per tal de consolidar el programa de reutlització d'aquests llibres.

IDDINK s'encarrega de gestionar la venda de llibres nous i usats (ecoBooks) i de la recollida d’aquests al finalitzar el curs. L’empresa els lliure al setembre. Amb aquest sistema les famílies tenen la possibilitat d'adquirir els llibres de text de primer i tercer d'ESO i primer de batxillerat amb un estalvi del 55% sobre el preu dels nous, sempre i quan els tornem en bon estat a final de curs.

Sortida a la Vall de Núria

Vall de Núria

L'alumnat de tercer d'ESO va anar a la Vall de Núria a fer el crèdit de síntesi durant la primera setmana de juny. Van acampar a la Vall de Núria envoltats de natura.
Tot i la pluja van poder fer activitats cada dia i van aprendre a conviure i organitzar-se amb els seus companys durant els cinc dies.

Accès a l'àlbum

Horari d'oficines del centre
Divendres, 3 de juliol de 2015

Informació

Us recordem que durant el mes de juliol l'horari d'oficines del centre és de 10h a 13h. El centre roman tancat per les tardes!

Visita al Gimnàs LLenas
Dijous, 2 de juliol de 2015

Gimnàs Llenas

L'alumnat de primer d'eso durant el mes de maig va anar al Gimnàs Llenas a provar els diferents aparells de gimnàstica esportiva i a fer un combat d'esgrima amb la vestimenta oficial. S'ho van passar molt bé!!

Accés a l'àlbum

Comiat 2n Batxillerat
Divendres, 26 de juny de 2015

Comiat 2n Batxillerat

El passat dimecres 17 de juny a les 19h es va fer l'acte de comiat de l'alumnat de segon de Batxillerat de la promoció 2014-2015. Durant la cerimònia de graduació es va projectar un vídeo realitzat per l'alumna Paula Freixas amb la col·laboració d'altres companyes. Si voleu veure i/o descarregar-vos el vídeo aneu a l'enllaç:

Revista Institut Pau Vila 2014-2015
Dimarts, 23 de juny de 2015

Revista Institut Pau Vila 2014-15

Ja ha sortit la revista del nostre institut d'aquest curs, editada per l'alumnat de 4t d'ESO sota la direcció de Julián Molina, professor de Llengua i Literatura Castellana.

Podeu gaudir-ne amb la versió digital al següent enllaç:

Sortida de Literatura Catalana
Dimarts, 23 de juny de 2015

Biblioteca de Catalunya

Institut d'estudis catalans

El dia 18 de juny un grup d'alumnes de literatura catalana de 2B de Batxillerat, acompanyat per M. Rosa Aragay, van fer una visita guiada a la Bilioteca Nacional de Catalunya i a l'Institut d'Estudis Catalans.

La visita va ser tot un descobriment per als alumnes, ja que van poder veure per dintre dues institucions que sempre n'havien sentit parlar, però que no sabien ben bé quina funció tenien.

Per altra banda, aquesta sortida va ser una bona manera d'acomiadar-se després de dos anys de compartir l'estudi de la literatura amb la seva professora.

Deures d'estiu
Dilluns, 22 de juny de 2015

Deures d'estiu

L'alumnat que farà primer d'ESO el curs vinent (2015-2016) ha de fer aquest dossier: De Sisè a Primer

Deures d'estiu per a l'alumnat del centre segons el nivell que ha cursat enguany (2014-2015):

Instruccions per fer els deures de Matemàtiques
Dossier de Ciències Naturals de 1r d'ESO
Dossier de Ciències Naturals de 3r d'ESO

Bones vacances!

Premis Montserrat Miró i Marimon als millors treballs de recerca
Dilluns, 22 de juny de 2015

El passat dijous,18 de juny, a la seu de la fundació Bosch i Cardellach les nostres alumnes Maria Artero i Marina Dengra van rebre el primer premi corresponent a la catorzena edició dels premis Montserrat Miró i Marimon.

El treball, Sensacions? A les atraccions, presentat per les nostres alumnes i tutoritzat pel professor Fermí Güell tracta sobre la Física dels parcs d’atraccions. L’objectiu que es va establir va ser explicar les sensacions que s’experimenten quan es puja a una atracció des del punt de vista de la Física.

Per poder fer aquest estudi van dissenyar i construir un aparell capaç de mesurar acceleracions (acceleròmetre) basat en el desplaçament de la posició d’equilibri d’un cos subjectat amb dues molles perfectament calibrades. Gràcies a la col·laboració rebuda per part del parc d’atraccions del Tibidabo, van poder utilitzar-lo en les dues atraccions objecte del seu estudi : les cadiretes voladores i el vaixell pirata.

Felicitem les nostres alumnes per la tasca realitzada i les animem a continuar en aquesta línia tan positiva en la nova etapa que comença.

Enhorabona!!!

+ novetats

Campus Ítaca

IES Pau Vila