Rap de la convivència a segon d'ESO
Dijous, 29 de gener de 2015

Vapor Buxeda

Durant el mes de novembre l'alumnat de segon d’ESO va participar en uns tallers que oferia l’Ajuntament de Sabadell entorn als valors de la convivència, i d’aquí en van sortir alguns textos en forma de rap.

De tots els centres de Sabadell que hi van participar, ens van seleccionar com a finalistes i en concret 3 alumnes van tenir la sort de poder assistir a les sessions d’assaig i enregistrament final amb la resta de companys seleccionats d’altres centres. Javiera Donoso, Marina Ponsa i Roc Merino ens van representar en el videoclip i van deixar el pavelló ben alt amb la seva actuació. Enhorabona!

El grup de SB va poder assistir a la presentació que es va fer el dia 18 de desembre a Ca l’Estruch i van poder valorar el gran potencial dels seus companys. Realment ha estat una experiència inoblidable!

Si encara no heu vist el video, aneu a You Tube:

"Canvia el punt de vista/ Change your view"

Jornada solidària a l'Institut Pau Vila. Projecte WIN-WIN
Dimarts, 13 de gener de 2015

L'alumnat del centre ha col·laborat en diferents accions solidàries durant el mes de desembre, amb l'objectiu de conscienciar-lo de les necessitats socials de l’entorn i millorar el servei a la comunitat. Aquest projecte és part de l’aprenentatge personal, donat que són activitats de caràcter formatiu i transformador, amb utilitat social: una filosofia WIN-WIN (tothom guanya).

• L’alumnat de quart d’ESO ha visitat les seus d’aquestes entitats per tal de conèixer de prop què és el voluntariat i per a ajudar a empaquetar aliments i joguines. A part d’aquestes activitats, també ha col·laborat a vendre calendaris per a l’entitat AVAN, a recollir espelmes per a Mans Unides i un gran nombre d’alumnes han estat empaquetant aliments a Barcelona en el Banc dels aliments.
  • L'alumnat de batxillerat ha ajudat durant les festes com a voluntaris en la Cursa de Sant Silvestre organitzada pel Rebost solidari i en la recollida de productes sanitaris.

Sortida a Sant LLorenç
Dilluns, 22 de desembre de 2014

Aquí teniu les fotos de la sortida que es va fer durant el mes de novembre al Parc Natural de Sant LLorenç amb l'alumnat de primer d'ESO.

Accés a l'àlbum

VIIIa Mostra de Fotofilosofia
Dijous, 4 de desembre de 2014

Filoconvocatòria

Amb motiu del Dia Mundial de la Filosofia, commemorat el passat 20 de novembre, es realitzà a la Universitat de Barcelona l'acte de lliurament de guardons de la VIIIa Mostra de Fotofilosofia en la qual hi han participat més d'una cinquantena de centres de Catalunya i d'altres àmbits de parla catalana, entre ells l'Institut Pau Vila. De les quatre-centres fotofilosofies que han merescut reconeixement, n'hi ha dues del nostre centre:

Anna Bosch Què aconseguirà posar-nos fre? (Anna Bosch, 1A)

Oriol Fàbregues Què es necessita per assolir la felicitat? (Oriol Fàbregas, 2A)

Visita a l'Escola d'Enginyeria de Terrassa
Dlluns, 24 de novembre de 2014

Visita EET

El passat 19 de novembre l'alumnat de segon de batxillerat tecnològic va visitar l'Escola d'Enginyeria de Terrassa (EET) amb motiu de la celebració de la Setmana de la Ciència de la UPC. Durant la visita van realitzar dos tallers tècnics, un sobre càlcul de duresa de materials i un altre sobre alta tensió. Si voleu veure més fotos de la visita podeu entrar en aquests llocs:

L'institut Pau Vila a Bac Up!
Dimarts, 11 de novembre de 2014

Des del programa de ràdio Bac Up, de Ràdio Flaixbac, que s'emet de dilluns a divendres de 22 a 24 h, i on es tracten temes que interessen als joves de tot Catalunya, ens comuniquen que avui dimarts 11 de novembre dedicaran el programa al nostre institut.

Us recordem que els oients poden participar. Com més siguem, més aprendrem!

+ novetats

Campus Ítaca