BATXILLERAT NOCTURN

Nova web del centre

Un dels projectes d'aquest curs és l'actualització de la web del centre i, aprofitant el tancament de l'actual servidor, us informem que properament es produirà el canvi d'adreça:

Us recomanem actualitzar els vostres enllaços perquè la nova web ja és operativa, encara que està en fase de construcció.

Curs 2016-2017
Dijous, 4 de febrer de 2016

Portes Obertes ESO

De cara a la preinscripció del proper curs 2016-2017, el nostre institut ofereix xerrades informatives per a les famílies a les escoles adscrites, així com una jornada de portes obertes.

• 9 febrer 17:30. Dimarts. Xerrada a l'escola Miquel Martí i Pol.
  • 9 febrer 19:30. Dimarts. Xerrada a l'escola Teresa Claramunt.
  • 11 de febrer 18:30. Dijous. Xerrada a l'escola Joanot Alisanda.

Jornades de portes obertes

• ESO: 17 de febrer a les 19:00.
  • Batxibac: 13 d'abril.
  • Batxillerat (diürn i nocturn): 4 de maig.

Proves Cangur
Dilluns, 1 de febrer de 2016

Proves Cangur

La Societat Catalana de Matemàtiques organitza, com cada any, les proves Cangur. L'objectiu d'aquestes proves és promoure el gust per les matemàtiques intentant que l'alumnat es diverteixi tot resolent els reptes plantejats.
L'edició d'enguany tindrà lloc el dia 7 d'abril.
El període d'inscripció és del 15 de gener al 29 de febrer.

Trobada transnacional projecte Erasmus+ “EUneedsU” a Pescara (Itàlia)
Dijous, 3 de desembre de 2015

Pescara

Entre els dies 15 i 22 de novembre, una delegació de vuit alumnes i tres professors del centre es van desplaçar a la ciutat de Pescara (Itàlia), on va tenir lloc la tercera trobada internacional del projecte Erasmus+ en el que participa el nostre institut.

Durant aquella setmana es van fer activitats relacionades amb el tema del projecte (el sectors econòmics dels països) i es van fer visites a llocs tan interessants com el centre nacional de satèl·lits Telespazio, la fabrica de pasta De Cecco i la capital de l’Abruzzo, L’Aquila. També es va visitar Roma durant el cap de setmana.

Tot plegat en un ambient de companyonia amb estudiants dels sis països participants. Durant l’estada a Itàlia l’alumnat es va allotjar amb estudiants italians i van tenir la possibilitat de tastar la deliciosa cuina italiana. Una experiència molt enriquidora i profitosa en tots els sentits i que segur que recordaran en el futur.

Graziemile Itàlia!

Entrevista a Esteban Martínez
Dimecres, 2 de desembre de 2015

Us presentem l’entrevista que Antonio Santamaria, redactor del diari de Sabadell, ha fet a Esteban Martínez, poeta i professor de Llengua i literatura castellana del nostre institut. També podeu veure el vídeo Imágenes y palabras que dóna vida a Carencias, el nou llibre del nostre escriptor. No us ho perdeu!

Entrevista: http://www.isabadell.cat/persones/esteban-martinez-serra-poeta-no-hay-crisis-de-la-poesia-sino-de-la-imagen-del-poeta/

Vídeo: http://www.rtve.es/m/alacarta/videos/palabra-voyeur/palabra-voyeur-carencias-esteban-martinez-serra/3225987/?media=tve

Moltes felicitats Esteban!

Avui és #GivingTuesday
Dimarts, 1 de desembre de 2015

#GivingTuesday

IMA

Us presentem #GivingTuesday (que no heu de confondre amb Black Friday!). #GivingTuesday és un moviment global que vol incentivar i multiplicar les bones accions de les persones. L'objectiu es dedicar un dia a tot el món per a celebrar l'acció de donar (aliments, diners, temps, ...). Aquest és el primer cop que es celebra a Catalunya i Espanya, i avui, 1 de desembre, és el dia escollit. Si us hi voleu unir, us convidem a què la vostra donació sigui per al projecte d'IMA (Amics dels Infants del Marroc): Ajuda’ns a ajudar els infants de les mares solteres de Solidarité Féminine. El vostre gra de sorra també pot ser enviar aquest missatge a altra gent.

Fotofilosofia
Divendres, 20 de novembre de 2015

Fotofilosofia

Amb motiu del Dia Mundial de la Filosofia que celebra anualment la UNESCO, s'ha organitzat la Novena Mostra de Fotofilosofia. Hi participen alumnes de Batxillerat del nostre institut. Aquí teniu algunes de les seves fotos.

Presentació: Fotofilosofia al Pau Vila

Document pdf: Fotofilosofia al Pau Vila

Minut de Silenci pels atemptats de Paris
Dimarts, 17 de novembre de 2015

Minut Silenci París

Ahir dilluns 16 de novembre es va fer un minut de silenci pels atemptats de París.

L’Institut Pau Vila mostra la seva repulsa i condemna més enèrgiques a aquests atemptats i expressa el seu sentit condol a les famílies de les víctimes així com la seva solidaritat amb els ciutadans francesos.

Sortida a Lekaroz
Dimarts, 10 de novembre de 2015

Lekaroz

El passat 25 d'octubre, 23 alumnes de 2n d'ESO es van desplaçar a Lekaroz (Navarra) per participar en el programa d'immersió lingüística de tardor (ILO) subvencionat pel MECD. Durant una setmana, els alumnes han participat en tallers i activitats dirigides en anglès, basades en la sostenibilitat en un entorn immillorable. Hem tingut el plaer de compartir aquesta extraordinària experiència amb alumnes de l'Institut Gabriel García Márquez de Leganés (Madrid). Ben segur que mai no ho oblidaran!

+ novetats

Campus Ítaca

IES Pau Vila
Viladomat, 118