VIIIa Mostra de Fotofilosofia
Dijous, 4 de desembre de 2014

Filoconvocatòria

Amb motiu del Dia Mundial de la Filosofia, commemorat el passat 20 de novembre, es realitzà a la Universitat de Barcelona l'acte de lliurament de guardons de la VIIIa Mostra de Fotofilosofia en la qual hi han participat més d'una cinquantena de centres de Catalunya i d'altres àmbits de parla catalana, entre ells l'Institut Pau Vila. De les quatre-centres fotofilosofies que han merescut reconeixement, n'hi ha dues del nostre centre:

Anna Bosch Què aconseguirà posar-nos fre? (Anna Bosch, 1A)

Oriol Fàbregues Què es necessita per assolir la felicitat? (Oriol Fàbregas, 2A)

Visita a l'Escola d'Enginyeria de Terrassa
Dlluns, 24 de novembre de 2014

Visita EET

El passat 19 de novembre l'alumnat de segon de batxillerat tecnològic va visitar l'Escola d'Enginyeria de Terrassa (EET) amb motiu de la celebració de la Setmana de la Ciència de la UPC. Durant la visita van realitzar dos tallers tècnics, un sobre càlcul de duresa de materials i un altre sobre alta tensió. Si voleu veure més fotos de la visita podeu entrar en aquests llocs:

L'institut Pau Vila a Bac Up!
Dimarts, 11 de novembre de 2014

Des del programa de ràdio Bac Up, de Ràdio Flaixbac, que s'emet de dilluns a divendres de 22 a 24 h, i on es tracten temes que interessen als joves de tot Catalunya, ens comuniquen que avui dimarts 11 de novembre dedicaran el programa al nostre institut.

Us recordem que els oients poden participar. Com més siguem, més aprendrem!

Sortida al Vapor Buxeda
Dimecres, 15 d'octubre de 2014

Vapor Buxeda

Aquí teniu l'enllaç a les fotos de la sortida al Vapor Buxeda. Va ser el 6 d'octubre amb els grups QA i QE.

Accés a l'àlbum

Graduacions de Quart d'ESO i de Batxillerat del curs 2013-2014
Diumenge, 5 d'octubre de 2014

Atenent diverses peticions, us afegim els enllaços als reportatges fotogràfics de les graduacions de Quart d'ESO i de Batxillerat del curs 2013-2014.

Accés a l'àlbum de Quart d'ESO

Accés a l'àlbum de Batxillerat

Beques Ítaca-Santander al Pau Vila
Dissabte, 4 d'octubre de 2014

Beques Ítaca-Santander

El 17 de setembre de 2014 va tenir lloc el lliurament de les Beques Salari Ítaca-Santander. Aquestes beques consisteixen en una dotació econòmica molt important durant els estudis universitaris dels nois i noies seleccionats.
Entre els guardonats amb aquesta beca hi ha dos alumnes de l’Institut Pau Vila de la promoció 2011-2013 que al nostre centre van obtenir una qualificació final de Matrícula d’Honor:

• Andrea Mullor Garcia
  • Emili Salvador Aguilera

Des del centre els hi donem la nostra enhorabona i els desitgem molta sort als seus estudis actuals de Periodisme i Nanotecnologia a la UAB.

Informació sobre la legionel·losi a Sabadell
Dilluns, 22 de setembre de 2014

Tot i que no hi ha hagut cap cas relacionat amb el centre, davant els possibles dubtes que puguin sorgir i la continuïtat de les nostres activitats amb normalitat, des de l'Ajuntament de Sabadell ens fan arribar una informació útil per a la ciutadania en relació amb la legionel·losi.

+ novetats

Campus Ítaca