CURS 2015-2016

Preinscripció ESO: del 10 al 17 de març de 2015

Xerrades a les escoles adscrites:

Escola Teresa Claramunt: dilluns 9 de febrer a les 19 h.
Escola Miquel Martí i Pol: dimarts 10 de febrer a les 17:30 h.
Escola Joanot Alisanda: dijous 12 de febrer a les 19h.

Jornada de Portes Obertes ESO: dimecres 18 de febrer a les 19h.

Preinscripció Batxillerat: del 12 al 19 de maig de 2015

Projecte nexe
Dijous, 26 de febrer de 2015

Projecte NEXE

Vols conèixer el projecte NEXE entre l'institut Pau Vila i les tres escoles adscrites al centre?

Programa "El Vallès educa", emès el 24 de febrer de 2015 pel Canal Terrassa TV i que explica el projecte d'aprenentatge-servei com a exemple de bona pràctica.

Podeu veure del minut 8:54 al 19:25

Esquí de fons
Dijous, 26 de febrer de 2015

Esquí de fons

L'alumnat de segon d'eso va anar a fer esquí de fons a Guils de Cerdanya. Va gaudir d'un dia i unes vistes fantàstiques.

Accés a l'àlbum

Química interactiva a la UAB
Dimecres, 25 de febrer de 2015

Química interactiva

El passat dilluns 9 de febrer, l'alumnat de Química de 2n de Batxillerat va participar en l’activitat "Química Interactiva "de la Universitat Autònoma de Bellaterra.

L'alumnat va realitzar un taller durant el qual va fer una simulació informàtica d'una nanogota d'aigua i reaccions bastant espectaculars com diverses gelificacions, revelat d'empremptes digitals i detecció de sang per quimioluminiscència.

Tant els alumnes com les professores van sortir molt contents d'aquesta activitat.

Química interactiva Química Interactiva

Seguretat vial a la UAB
Dimecres, 25 de febrer de 2015

Seguretat vial

El passat 19 de desembre, l'alumnat de Física de 1r de batxillerat va participat en una activitat sobre Seguretat Vial a la Universitat Autònoma de Bellaterra.

En aquest taller s'apliquen els continguts teòrics de Cinemàtica a la conducció de vehicles i es calculen distàncies de seguretat durant la frenada.

Seguretat vial Seguretat vial

Visita a la facultat de Química de la UB
Dimarts, 10 de febrer de 2015

Química UB

L'alumnat de Química de 1r de batxillerat ha participat en l’activitat “Fem química al laboratori” de la Universitat de Barcelona.

Durant la tarda del dimecres 4 de febrer els alumnes van realitzar una sèrie de pràctiques molt interessants i motivadores als laboratoris de la facultat de Química: des de fer reaccions a petita escala, passant per identificar analgèsics fins a identificar sang en una mostra utilitzant les tècniques de la sèrie televisiva CSI.

Els nostres alumnes van tornar al Pau Vila sabent una mica més de Química...

Química UB Química UB

Rap de la convivència a segon d'ESO
Dijous, 29 de gener de 2015

Vapor Buxeda

Durant el mes de novembre l'alumnat de segon d’ESO va participar en uns tallers que oferia l’Ajuntament de Sabadell entorn als valors de la convivència, i d’aquí en van sortir alguns textos en forma de rap.

De tots els centres de Sabadell que hi van participar, ens van seleccionar com a finalistes i en concret 3 alumnes van tenir la sort de poder assistir a les sessions d’assaig i enregistrament final amb la resta de companys seleccionats d’altres centres. Javiera Donoso, Marina Ponsa i Roc Merino ens van representar en el videoclip i van deixar el pavelló ben alt amb la seva actuació. Enhorabona!

El grup de SB va poder assistir a la presentació que es va fer el dia 18 de desembre a Ca l’Estruch i van poder valorar el gran potencial dels seus companys. Realment ha estat una experiència inoblidable!

Si encara no heu vist el video, aneu a You Tube:

"Canvia el punt de vista/ Change your view"

+ novetats

Campus Ítaca