Sortida a Polònia (Projecte FEAST)
Dijous, 10 d'abril de 2014

Projecte FEAST

Polònia

Entre els dies 15 i 21 del proppassat mes de març un reduït grup d’estudiants i professorat de l’institut Pau Vila viatjà a Zator (Polònia) en el marc del projecte FEAST, conjuntament amb estudiants i professorat d’altres cinc instituts europeus (Polònia, Àustria, Turquia, França i Noruega). Durant l’estada es realitzaren activitats i visites relacionades amb el projecte i amb la història i la cultura poloneses. Impregnant tota la trobada, l’ús de la llengua anglesa com a eina comunicativa, la convivència i coneixença de col·legues europeus i, en el cas dels estudiants, l’estada a les llars familiars. El coneixement i participació en la seva vida quotidiana i els vincles establerts s’han de considerar adquisicions personalment enriquidores i perdurables. Cal remarcar també l’amabilitat, esforç i hospitalitat de l’equip organitzador i de les persones i famílies involucrades en aquest intercanvi.

Polònia Polònia

Estada al Veneto (Projecte Building Bridges)
Dimecres, 9 d'abril de 2014

Panxa del Bou

Un grup d'alumnes de segon d'ESO està gaudint d'una estada a la regió italiana del Veneto. Aquest viatge forma part del Projecte Bilateral Comenius Building Bridges. Els alumnes són acollits per famílies italianes i realitzen un programa d'activitats culturals i pedagògiques. A l'octubre rebran a Sabadell el seu corresponsal italià. Podeu seguir aquesta experiència al nostre bloc, on trobareu un munt d'imatges.

Veneto Veneto

Aniversari de la Biblioteca Pública de Gràcia
Dimarts, 8 d'abril de 2014

Biblioteca Pública de Gràcia

Aquest Sant Jordi farà un any de la inauguració de la Biblioteca Pública de Gràcia, la biblioteca del nostre barri (ubicada dins de l'institut). Per celebrar ambdós fets, el diumenge 27 d’abril, de 10 a 1 del matí, us hi convidem a una MARATÓ DE LECTURA. Podeu consultar, confirmar la vostra assistència i dir la vostra a l'esdeveniment de Facebook.

Durant aquesta activitat podreu veure i remenar l'exposició de llibres sobre la festivitat de Sant Jordi.

Setmana de la Ciència
Dilluns, 7 d'abril de 2014

Setmana de la Ciència

Durant la setmana del 17 al 21 de març ha tingut lloc al nostre institut “La setmana de la ciència” amb l'objectiu de fomentar l'interès per les ciències i aprendre quin paper tenen a la nostra vida, mitjançant tot un conjunt d’activitats: xerrades sobre tecnologia i música, experiment electrostàtics, la Prova Cangur de destresa matemàtica, creació d’anamorfismes, mosaics i tallers de jocs matemàtics, concurs de relats científics, visionat de pel·lícules relacionades amb temàtica científica... tot integrat en una visió de les ciències com a disciplines obertes i engrescadores.

Veure àlbum fotos

XXXI Mostra de teatre
Dimarts, 4 de març de 2014

A taste of heaven (vídeo)

L'institut Pau vila participa en la XXXI Mostra de Teatre, activitat organitzada per la Regidoria d'Educació de Sabadell que consisteix en un taller de teatre que culmina en un espectacle. Els centres educatius interessats preparen les obres al llarg del curs escolar, comptant amb el suport necessari que inclou l'elaboració conjunta de la programació de les obres presentades a la Mostra.

El nostre centre presenta: A taste of heaven, realitzada per l'alumnat de quart d'ESO.

Veure vídeo

Carnestoltes

Carnestoltes 2014

El passat divendres 28 de febrer, es va celebrar a la Sala d'Actes de l'institut la festa de Carnestoltes, organitzada per l'Associació d'Estudiants del Pau Vila i envoltada de l'ambient dels anys 20.

Accés àlbum fotos

Olimpíada Filosofia

Diploma de participació en la I Olimpíada de Filosofia de Catalunya

El passat dia 15 de febrer es va celebrar la I Olímpiada de Filosofia de Catalunya. L’Institut Pau Vila de Sabadell hi va estar representat pels estudiants de segon de Batxillerat, Aleix March i Adrià Luque. No hi va haver sort i el nostre centre no podrà representar Catalunya a l’olimpíada espanyola que es celebrarà a Salamanca. Tanmateix, sort i enhorabona a les guanyadores!

+ novetats

Campus Ítaca