CURS 2015-2016

Preinscripció ESO: del 10 al 17 de març de 2015

Preinscripció Batxillerat: del 12 al 19 de maig de 2015

Jornada de Portes Obertes Batxillerat: dimecres 6 de maig a les 19h.

Batxibac (doble titulació batxiller - baccalauréat)
Dlluns, 23 de març de 2015

Batxibac

Pel curs vinent 15/16, l’institut Pau Vila serà pioner en l’oferta dels estudis de Batxibac a Sabadell, dins del foment del plurilingüisme com un dels trets d’identitat d’aquest centre públic.

El programa batxibac, impartit en els centres específicament autoritzats pel Departament d’Ensenyament, permet a l’alumnat cursar un currículum mixt que suposa fer un terç de l’horari lectiu del batxillerat en llengua francesa i cursar les matèries Llengua i literatura franceses i Història de França.

Per accedir al batxibac l’alumnat ha de demostrar un nivell bàsic de francès, equivalent al B1 del Marc Europeu de Referència per a les Llengües.

L’alumnat que cursi el currículum mixt, a més d’obtenir el títol de batxiller si supera totes les matèries cursades, obtindrà també el diploma de baccalauréat si supera una prova externa que es desenvolupa íntegrament en francès.

Enllaços on es pot trobar informació:

Calendari:

Xerrada informativa: INSTITUT PAU VILA dijous 16 d’abril a les 19h.

Presentació de sol·licituds: 20 al 22 d’abril

Prova de nivell de francès (només en el cas que no es tingui l'acreditació necessària): 29 d'abril a les 15:30

Publicació de la llista d’alumnes admesos: 7 de maig

Cursa de la primavera
Dimarts, 24 de març de 2015

Cursa de la Primavera

70 alumnes d'ESO i Batxillerat del Pau Vila han participat a la Cursa de la Primavera que ha organitzat l'escolaTeresa Claramunt.

Accés a l'àlbum

Mobilitat a Turquia (Erasmus+)
Dilluns, 23 de març de 2015

Efes

Els alumnes de l'Institut han participat a una mobilitat a Turquia dins del programa europeu Erasmus+ del 6 al 14 de març. El projecte s'anomena EUneedsU i el tema principal és la incorporació del jovent al món laboral.

Durant les trobades, que a més de Turquia, tindran lloc a Àustria, Dinamarca, Itàlia, Grècia i Sabadell, es tracten aspectes relacionats amb el tema central del projecte i l'alumnat coneix llocs emblemàtics del país i conviu amb altres alumnes fent servir l'anglès com a llengua de comunicació. A Nazzili (Turquia), primera mobilitat dels tres propers anys del projecte, han visitat (a més d'escoles de formació professional, instituts i universitats) Efes, Aphrodisias, Hieropolis-Pamukkale i Istambul.

Projecte nexe
Dijous, 26 de febrer de 2015

Projecte NEXE

Vols conèixer el projecte NEXE entre l'institut Pau Vila i les tres escoles adscrites al centre?

Programa "El Vallès educa", emès el 24 de febrer de 2015 pel Canal Terrassa TV i que explica el projecte d'aprenentatge-servei com a exemple de bona pràctica.

Podeu veure del minut 8:54 al 19:25

Esquí de fons
Dijous, 26 de febrer de 2015

Esquí de fons

L'alumnat de segon d'eso va anar a fer esquí de fons a Guils de Cerdanya. Va gaudir d'un dia i unes vistes fantàstiques.

Accés a l'àlbum

Química interactiva a la UAB
Dimecres, 25 de febrer de 2015

Química interactiva

El passat dilluns 9 de febrer, l'alumnat de Química de 2n de Batxillerat va participar en l’activitat "Química Interactiva "de la Universitat Autònoma de Bellaterra.

L'alumnat va realitzar un taller durant el qual va fer una simulació informàtica d'una nanogota d'aigua i reaccions bastant espectaculars com diverses gelificacions, revelat d'empremptes digitals i detecció de sang per quimioluminiscència.

Tant els alumnes com les professores van sortir molt contents d'aquesta activitat.

Química interactiva Química Interactiva

Seguretat vial a la UAB
Dimecres, 25 de febrer de 2015

Seguretat vial

El passat 19 de desembre, l'alumnat de Física de 1r de batxillerat va participat en una activitat sobre Seguretat Vial a la Universitat Autònoma de Bellaterra.

En aquest taller s'apliquen els continguts teòrics de Cinemàtica a la conducció de vehicles i es calculen distàncies de seguretat durant la frenada.

Seguretat vial Seguretat vial

+ novetats