Dins el el curs 2000-01 vam posar en marxa un aula d'autoaprenentatge de l'anglès. Allà els alumnes poden treballar de forma autònoma, amb la supervisió d'una professora, els diferents aspectes de la llengua anglesa.

Així, s'hi poden trobar diversos racons:

• racó de grammar, amb fitxes d'exercicis graduades per nivells de dificultat.
  • racó de vocabulary, també amb fitxes d'exercicis.
  • racó de reading (lectura), amb una selecció de llibres de diferents graus de dificultat, i els seus corresponents exercicis de comprensió lectora.
  • racó de listening, on es poden fer exercicis de comprensió auditiva i pronunciació en els laboratoris portàtils.
  • racó de video, amb una petita selecció de pel·lícules en versió original.
  • racó de games (jocs), per jugar i practicar en anglès.
  • racó de computers (ordinadors), per fer-hi exercitació lingüística o bé consultar el fons multimèdia. També per fer cerques per internet per a la realització de treballs, o bé per comunicar-se amb altres escoles i participar en projectes telemàtics.
  • racó de writing, per practicar la part escrita de l'idioma.
  • racó d'speaking (expressió oral), per parlar, gravar-se i escoltar-se en interaccions parlades, amb ajut dels laboratoris portàtils.

Aquest projecte va acabar el juny de 2002. En podeu veure la memòria si feu clic AQUÍ.

El curs 2002-03 ens han concedit un altre per seguir treballant en l'ampliació de l'aula d'idiomes per al segon cicle de l'ESO.