5è Fòrum d'Escoles Verdes

Enviat per admin el 23/Març/2009 - 21:22

El passat dimecres 4 de març va tenir lloc el 5è Fòrum d’Intercanvi d’Escoles Verdes al recinte de Fira Sabadell. Aquesta nau industrial reconvertida fou una fàbrica de bobines elèctriques a mitjans del segle passat.

L'alumne Nil García de primer d'ESO ens va representar a aquest Fòrum.
Al arribar varem escoltar el discurs d’alguns polítics a una sala d’actes de l’edifici. Ens van parlar sobre educació i medi ambient.

Després varem anar a esmorzar a un espai al costat.

Més tard ens van portar a visitar la Masia de Can Deu amb els altres alumnes de secundaria. Varem veure com vivia i treballava la gent d’aquella època.

A continuació varem tornar  a una sala petita per veure que feien les escoles per ser verdes. Cadascú va explicar el que feia al seu centre.

Més tard varem anar a dinar i ho varem fer prou bé.

Per acabar varem anar a debatre el que s’ha de fer als centres per tal de millorar mediambientalment.

NIL GARCIA

98 lectures