Material per al professorat

[Primer cicle]

Almató, A. et al.: Proposta didàctica per treballar la proporcionalitat. ICE. UPC ed. Barcelona, 1986.
Alsina, C.: Pesos, mides i mesures. Fundació «La Caixa» ed. Barcelona, 1985.
Alsina, C.; Burgués,C.; Fortuny, J.M.: Construir la geometria. Ediciones Síntesis. Madrid, 1988.
Alsina, C. et al.: Estades de motivació matemàtica. Fundació La Caixa. Barcelona, 1985.
Alsina, C. et al.: Didàctica dels nombres enters. Rosa Sensat edicions. Barcelona, 1981.
Alsina, C.; Burgués,C.; Fortuny, J.M.: Visca la matemàtica. CIRIT, Generalitat de Catalunya. Barcelona, 1989.
Alsina, C.; Feliu, G.; Marquet, LI.: Pesos, mides i mesures dels Països Catalans. Biblioteca de Cultura Popular, n.67. Curial. Barcelona.CIRIT, Generalitat de Catalunya. Barcelona, 1990.
Boero,P. (coord.): Progetto da Genoa: Uomo e natura, Uomo e territorio, Uomo e societtà. Univergità Genoa, 1986.
Bolt, B.: Mathematics meets technology. Cambridge University Press. Cambridge, 1991.
Bolt, B.; Hobbs, D.: 101 Mathematical Projects. Cambridge Educational. Cambridge, 1989.
Bostock, L. et al.: ST(P) Mathematics Series Books 1-5. Stanley Thornes publ. Ltd. Leckhampton, 1989.
Costello, J.: Teaching and learning mathematics 11-16. Routlectge ed., London, 1991.
Cox,C.J. & Bell,D.: Understanding Mathematics. John Murray ed. publisher. London, 1989. Currículum. Educació Secundària Obligatòria. Àrea de Matemàtiques. Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya. Barcelona, 1992.
Fortuny, J.M.: Enseñanza por laboratorios, a I. Sanz (ed.) Nuevas perspectivas en educación matemática. Universidad del País Vasco, 1989.
Fortuny, J .M.: Información y control en la educación matemática a Llinares-Sánchez (eds.) Teoria y Práctica de la Educación matemática. Ed. Aliar. Sevilla, 1990.
Castelnuovo, E.; Barra, M.: Matemattica nella realtá. Edicions Boringheri. Bologna, 1983.
De Lange,I et al: Matemáticas en Secundaria. Proyecto IOWO. ICE Salamanca. Salamanca, 1989.
Giménez,J.; Fortuny,J.M.: El cometa de Halley. Graó. Barcelona, 1986.
Giménez, J.; Esteve, J.: Materials del laboratori de matemàtiques. Dep. Did. Matemàtiques i CC Exp. UAB. Barcelona, 1986.
Giménez, J.; Fortuny, J.M.: Matemàtiques per a mestres. Notes sobre els nombres racionals i la mesura. JGR edicions. Barcelona, 1986.
Giménez, J.; Girondo, Ll.: Càlcul a l'escola. Edicions Graó. Barcelona, 1990.
Giménez, J.: Problemes de càlcul mental amb enunciat verbal. CRP Anoia. Igualada, 1986.
Giménez, J.: Evaluación en matemáticas. Integración de perspectivas. Ed. Síntesis. Madrid, 1994.
Giménez, J.: Gematría, temps i espai a la Seu de Tarragona. JGR edicions. Barcelona, 1989.
Gofree; Treffers: Three dimensions. Reidel ed. Dordrecht, 1985.
Gutierrez, A.; Jaime, A.: Actividades con geoplano en EGB. Dept. Did. Matemáticas Univ. Valencia. València, 1985.
Hart, K.: Nuifield Project en Filloy-Puig (eds) «Simposio Internacional sobre Investigación en Educación Matemática». Mèxic i Valencia, 1992.
Herskovitz, R. et al : «Mathematics» W eizmann Inst. or Science. Rehovot (Israel), 1991 (en hebreu).
Iffrah, G.: Historia Universal de las cifras. Alianza ed. Madrid, 1988.
Miller, D.: Activity Maths 5-7. Causeway ed. Leyland, 1990-1992.
Miller, D.: Micromaths. Causeway ed. Leyland, 1991-1992.
Mottershead, L.: Investigations in Mathematics. Basil, Blackwell ed.England, 1989.
Shell Center: Numeracy through Problem Solving. Longman Group. Nottingham, 1989.
School Mathematics Project. «SMP Investigations and stretchers» Cambridge Educational .Cambridge, 1988.
Stephens, M.: CAT Assessment Project, Victoria Certifificate or education. Austràlia, 1991.
Wenninger, M.; Johnson, D.: Matemáticas más fáciles con manualidades de papel. Distein ed. Barcelona, 1976.

Col·lecció Matemáticas, cultura y aprendizaje (34 vols). Ed. Síntesis. Madrid.
Revista SUMA de la F.E.S.P.M. Granada-Huelva.