
|
Continguts conceptuals
|
Continguts de procediments
|
Objectiu terminal
|
Activitats on es treballen els continguts
|
Crèdits
|
1 |
2 |
3 |
4 |
Nombres
Nombres naturals.
Divisibilitat.
|
1.2
2.1
2.3
4.1
|
15 a 22,
24
|
3,
4, 5,
19, 20
|
30,
31
|
52, 53,
54, 55, 68
|
79,
80,
81
|
Nombres enters.
|
2.1
2.4
|
15 a 20
|
21, 22,
23, 25
|
|
73
|
78, 80,
94
|
Nombres racionals i decimals.
|
2.1
2.2
2.3
|
15 a 20
|
|
26, 27, 28,
29, 30, 37,
40, 41
|
60, 61,
62, 63
|
79,
87
|
Equacions i inequacions.
|
2.4
2.5
|
26, 27
|
24
|
47,
48
|
51, 52,
69, 74
|
81
|
El pla i l'espai
Elements i organització del pla.
|
3.1
3.3
|
29 a 33
|
8, 9, 11,
15, 16
|
36
|
57, 67
|
77
|
Elements i organització de l'espai.
|
3.1
3.2
3.3
|
29 a 33
|
9, 10
|
27,
43, 44
|
56, 58,
59, 75
|
76, 77,
90, 91
|
Translacions, girs i simetries en el pla i l'espai.
|
3.3
|
34
|
13, 14
15
|
35
|
71
|
78,
90
|
La semblança en el pla. Escales.
|
2.2
3.2
|
32,
35, 39
|
11
|
31,
38
|
64,
67
|
80
|
Relacions mètriques en triangles rectangles.
|
3.3
4.4
|
7
8
|
14
|
42
|
|
92
|
Dependència
Coordenades. Característiques generals de gràfiques.
|
1.1
4.2
|
38, 39,
43
|
12,
13
|
48
|
70,
71
|
78
|
Funcions, dependència i conceptes associats.
|
4.1
4.2
4.4
|
9, 41,
42, 43
|
|
47, 48,
49, 50
|
69, 70, 71,
72, 73, 74
|
81
|
Funció de proporcionalitat directa.
|
4.2
4.4
4.5
|
37,
43,
44
|
11
|
32, 33,
34
|
72,
73
|
81,
82
|
Funció afí.
|
4.2
4.5
|
41, 42
43
|
|
48
|
73,
74
|
|
Estadística i atzar
Identificació d'informacions. Conceptes d'estadística.
|
2.7
4.3
|
45 a 48
|
1, 2,
6, 7
|
45,
46
|
60
|
93
|
Paràmetres de centralització i dispersió.
|
2.7
4.6
|
47,
48
|
|
26
|
|
94, 95
96
|
Fenòmens aleatoris.
|
2.6
4.7
|
9,
49, 50
|
17,
18
|
|
|
83,
84
|
Probabilitat.
|
2.6
4.7
|
50,
51
|
17,
18
|
|
|
85, 86,
97
|
Elements d'història de les matemàtiques
|
1.3
1.4
|
8,
37
|
|
29
|
62
|
87, 92, 98,
99, 100
|
Llenguatges i processos
Llenguatges i canvis. Mètodes inductius i deductius.
|
1.4
1.3
3.3
|
1 a 6
|
1, 2,
6, 7
|
31,
32
|
51,
52
|
98
|
NOTA. Els objectius terminals de l'1 al 6 i del 9 al 14 es consideren a la majoria de les activitats.
La numeració dels continguts procedimentals i dels objectius terminals correspon al primer nivell de concreció de l'àrea de Matemàtiques establert pel Departament d'Ensenyament al Decret 96/1992 de 28 d'abril.
Els procediments s'han assignat a les unitats on s'hi treballen de manera principal, tot i que s'utilitzin en d'altres unitats.
|