| A. Disseny global i estratègies |
Molt baix |
Baix |
Mitjà |
Alt |
| 1. Identificació d'informació |
|
|
|
|
| 2. Treball sistemàtic i lògic |
|
|
|
|
| 3. Extensió i aprofundiment |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| B. Contingut matemàtic |
|
|
|
|
| 4. Formulació matemàtica |
|
|
|
|
| 5. Ús de llenguatge matemàtic |
|
|
|
|
| 6. Aplicació de tècniques |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| C. Exactitud |
|
|
|
|
| 7. Exactitud en l'ús de les matemàtiques |
|
|
|
|
| 8. Correcció en els resultats |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| D. Claredat i comunicació |
|
|
|
|
| 9. Explicacions clares i precises |
|
|
|
|
| 10. Estructuració |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| E. Actitud matemàtica |
|
|
|
|
| 11. Esperit de recerca |
|
|
|
|
| 12. Matematització de situacions |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| F. Autonomia |
|
|
|
|
| 13. Presa de decisions |
|
|
|
|
| 14. Organització |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| G. Valoració global |
|
|
|
|
| 15. Valoració de conclusions |
|
|
|
|
| 16. Limitacions i perspectives |
|
|
|
|