|
A la pàgina següent hi ha un esquema global de temporització corresponent a tots els crèdits en el cicle 14-16.
És difícil ajustar en un sol quadre totes les activitats i el temps dedicat a cada una. La idea base és que a cada unitat-fitxa correspongui entre una i dues hores lectives, però les necessitats del grup-classe poden fer allargar un tema determinat. Ens remetem a la descripció de les activitats i a l'apartat de seqüències i tractament de la diversitat per conèixer més detalls.
A l'apartat següent, s'hi comenta l'ús i l'estructura de tots els elements que apareixen al quadre. Tanmateix podem assignar als blocs temàtics conceptuals un temps lectiu aproximat que es veu al quadre següent:
|
Crèdit 5 |
Crèdit 6 |
Crèdit 7 |
Crèdit 8 |
Els nombres i mesures |
10 h |
4 h |
4 h |
6 h |
El pla i l'espai Relacions mètriques |
6 h |
8 h |
10 h |
8 h |
Dependència i Llenguatge algebraic |
8 h |
10 h |
8 h |
8 h |
Tractament de dades i atzar |
6 h |
8 h |
8 h |
8 h |
Elements d'història de la matemàtica |
3 h* |
3 h* |
5 h* |
4 h* |
Elements generals, avaluació, projecte, etc. |
5 h |
5 h |
5 h |
5 h |
* Corresponen a elements conceptuals diversos.
Esquema general de temporització pel cicle
|