_________________________________________________________________________

Medi Natural

Nivell educatiu Educació primària. Cicle superior

• Ser capaç de cercar un tema en el portal Edu365.cat, Medi Natural
  • Aprendre a compaginar un dibuix amb la inclusió d’imatges d’Internet (EDU, google...)
  • Utilitzar un Power Point per a la presentació d’un tema
  • Minimitzar, alternant pantalles amb Power Point i una web d’internet
  • Elaborar un text amb la informació donada i més resumida i prendre conciència en aquest cas del tema de l’abastament de l’aigua
Continguts curriculars
  • El resum de la informació trobada i passada en un Power Point de 6 o 7 pàgines, s’ha de partir d’un índex i un esquema perquè la informació trobada és àmplia.
  • El dibuix amb formes del mateix programa o alternant amb dibuixos amb Kit Pix, Paint, etc.
  • L’ús del Paint per alliberar sols la imatge que volem conservar pel Power Point
  • Elaboració d’un llistat de webs sobre l’aigua, per tal d’ampliar la informació
Descripció

Els alumnes treballen per parelles i comparteixen, d’una banda, la recerca i, de l’altra, la posada en comú pel treball a partir del treball curricular a l’aula.
Cada nen de cinquè i de sisè, se’n duu el seu Power Point de la seva presentació.

Observacions

Aquesta activitat ens ha donat bons resultats pel que fa al tractament de la informació que es rep.

Mostra del treball dels alumnes

Contacte rtorras@xtec.cat

____________________________________________________________________________