Revista LA RODA QUE RODA - CEIP Charles Darwin

Àrea curricular

Llengües

Nivell educatiu Educació primària. Cicle superior (6è)

• Elaborar diferents tipologies de textos amb el programa Word com la notícia, l’entrevista, la descripció, la narració de poemes, els jocs de llengua, etc.
  • Incorporar gràfics, dibuixos o fotografies adients al tema que es vol desenvolupar.
  • Àrea de llengua. Escriure, desar, recuperar un document amb el Word.
  • Àrea TIC. Incorporar-hi gràfics, dibuixos o fotografies des d’Internet.
  • Àrea de visual i plàstica. Elaborar dibuixos fets per ordinador, guardar-los, copiar-los i enganxar-los.
  • Àrea de coneixement del medi social. Compaginar una pàgina amb el text i el dibuix. Fer un recull de la vida de l'escola, amb les festes i sortides.
Es tracta d’una revista escolar que es donarà als alumnes de sisè quan acabin el curs escolar, a la festa de fi de curs. Ja s’ha fet en anteriors edicions. Es pretén que la revista reculli les diferents festes i sortides que es facin a l’escola, així com l'edició d'alguns continguts curriculars.

Mostra dels treballs de festa majorMenúRètol Activitats Programació

Contacte rtorras@xtec.net