Descobrint la música clàssica - CEIP Ramon Llull

Àrea curricular Expressió audiovisual, plàstica, llengua i coneixement del medi.

Nivell educatiu Educació primària. Cicle mitjà i superior

• Familiaritzar els alumnes en l'audició de música de grans autors, d'èpoques i estils diferents.
  • Encuriosir els alumnes en la recerca d'informació sobre dades de la música clàssica.
  • Emprar els mitjans informàtics per cercar informació.

• Curiositat i interès pel coneixement d'obres, compositors, èpoques i instruments.
  • Adquisició de nocions sobre obres i autors.
  • Audició de cançons i fragments d'obres de diferents compositors.
  • Coneixement dels recursos informàtics per obtenir informació.
  • Ús dels recursos de la tecnologia de la informació per obtenir informació, processar-la i representar-la.

• Projecte interdisciplinari que aprofita els recursos del centre (megafonia), les àrees de música i informàtica per familiaritzar els alumnes amb la música clàssica i, a partir d'un joc de pistes, saber una mica més dels grans autors i les èpoques en què van viure.

Aquest projecte s'està desenvolupant en suport telemàtic amb la col·laboració del CRP del Prat de Llobregat i restarà obert a tots els centres.

Consulteu l'enllaç http://www.xtec.net/crp-elprat/en_blat/mozart/mozart4.htm

Contacte Georgina Borràs i M. Pilar Mimó