6è Fòrum de Treballs de Recerca al Batxillerat Horta-Guinardó

La investigació ens ajuda a millorar l'estudi ja que ens permet establir contacte amb la realitat per conèixer-la millor. Es un estímul per l'activitat intel·lectual creativa i ajuda a desenvolupar una curiositat creixent.

Aquest és un dels objectius del Fòrum de Treballs de Recerca que fem a Horta-Guinardó, organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics d'aquesta zona.

Enguany hem arribat al 6è Fòrum de Treballs de Recerca al Batxillerat consolidant, tant el nivell d'interès com el de participació i fent possible la seva projecció al barri.

Aquest dossier recull el resum del conjunt dels treballs presentats, dels quals el jurat n'ha escollit vuit de representatius per ser exposats oralment en l'acte del 6è Fòrum de Treballs de Recerca al Batxillerat

Volem, en primer lloc, felicitar als Centres de Secundària de la zona, al seu professorat-tutor dels treballs i, especialment, a l'alumnat que realitza aquests treballs amb un gran esforç i il·lusió.

Igualment volem donar les gràcies al jurat que, un any més, amb la seva tasca professional, seriosa i desinteressada, ha fet possible la realització d'aquest Fòrum.

També agraïm la col·laboració del Districte d'Horta-Guinardó.

L'equip del CRP d'Horta-Guinardó
Abril 2007