Editorial

Les escoles del districte Horta-Guinardó tenen la voluntat de consolidar aquesta revista començada el curs passat.

L'escola ha de potenciar les ànsies que tots els nois i noies tenen de comunicar-se. És per això que volem facilitar les aspiracions de comunicació i expressió i aquesta revista en serà un instrument més.

Aspirem a una revista feta per ells i elles, feta amb totes les possibilitats tecnològiques que puguin fer satisfactòria aquesta comunicació. Ens proposem ser presents a Internet el més breument possible.

Aspirem a què totes les escoles del nostre districte s'incorporin a la revista i que serveixi d'intercanvi amb produccions semblants d'altres indrets.

Demanem als nois i noies l'entusiasme per crear una revista de la màxima qualitat, tant en la forma com en el fons. Els i les mestres ens esforçarem en donar tot el nostre suport.

SUMARI