CONCURS DE LOGOTIPS  DE LA SETMANA D’EDUCACIÓ AMBIENTAL

La Xarxa 0-18 d’Escoles  d’Horta-Guinardó, juntament amb el Districte i el CRP, convoca un concurs per triar el logotip representatiu de la I Setmana  d’Educació Ambiental.

El logotip més votat serà reproduït en rajoles de ceràmica que es lliuraran als centres participants i a les institucions.

1-

Cada centre educatiu de la zona pot presentar una única proposta de logotip.

2-

El logotip haurà d’incloure el text: Educació  Ambiental Horta-Guinardó. Abril 2008.

3-

Característiques tècniques: realitzat sobre paper, mida 20X20 cm, fons blanc; traços simples i esquemàtics; colors utilitzats: marró, blanc trencat, verd, blau, negre, taronja, groc. Vermell no.

4-

Les propostes s’enviaran de l’ 1 al 15 de febrer ambdós inclosos, per correu electrònic a

crp-horta-guinardo@xtec.cat . Format GIF o JPG (amb una resolució de 150 pixels).

5-

El 19 de febrer, el CRP penjarà a la seva web totes les propostes presentades.

6-

Els dies 21 i 22 de febrer es farà una votació. Cada centre educatiu escollirà un únic logotip entre tots els presentats i complimentarà el formulari per triar-ne un.

7-

El 25 de febrer, el logotip més votat es penjarà  a la web del CRP.  El logotip podrà ser  utilitzat tant a les web dels centres participants  com a la documentació que generi la Setmana: follets, programa,...

8-

La participació en aquest concurs implica l’acceptació d’aquestes bases.