|
Del dilluns 4 de febrer al divendres
28 de març,
cada centre elabora el seu manifest. |
Pautes per
l’elaboració del Manifest de cada centre
|
|
· |
Fer- hi constar:
|
· |
Les accions que es fan al centre per
millorar la situació ambiental. |
· |
Les demandes que fa el centre als
responsables de les polítiques de Desenvolupament Sostenible. |
Pautes per
l’elaboració del Manifest col·lectiu (acte
inaugural 7 d’abril)
|
|
· |
A cada centre se li assigna un tema d’Educació Ambiental |
· |
L’alumnat formula una frase que
defineixi el compromís de l’escola entorn al tema assignat. |
· |
L’alumnat formula una frase que
reculli la demanda que fa als responsables de les polítiques de
Desenvolupament Sostenible. |
· |
El dilluns 31 de març aquestes dues frases
s’envien al CRP |
Elaboració
del Manifest col·lectiu d’Horta-Guinardó
|
|
· |
El dilluns 7 d’abril, a l’acte inaugural, els
dos alumnes representants de cada centre -amb les frases de tots els centres-
elaboraran el Manifest Col·lectiu. |
|
|
El
manifest s’articularà amb una introducció.
A continuació el llistat dels compromisos que han assumit els centres i
les peticions als responsables de les polítiques de Desenvolupament Sostenible.