7è Fòrum de Treballs de Recerca al Batxillerat Horta-Guinardó

El Fòrum de Treballs de Recerca pretén potenciar els treballs realitzats per l’alumnat i que tenen com a base la investigació; així com oferir un espai de difusió i reconeixement d’aquests treballs.

Potenciar larecerca perquè tenim la certesa que amb ella l’adquisició de nous coneixements i destreses anirà lligada al desenvolupament de la pròpia autonomia i a l’adquisició d’un pensament crític; estimularà la curiositat i la creativitat; potenciarà la capacitat de fer-se preguntes, cercar-ne les respostes i argumentar-les. D’aquesta maneracontribuïm a formar persones competents, madures i capaces d’enfrontar-se a una realitat canviant que demana constantment fer front a nous aprenentatges.

Alhora volem col·laborar en la difusió dels treballs fets per l’alumnat i de la tasca duta a terme pel professorat que els ha tutoritzat, oferint així un espai de reconeixement públic del treball realitzat i dels bons resultats obtinguts.

El dossier recull els vint-i-un treballs presentats per onze centres de secundària del Districte. El jurat ha escollit el vuit treballs per a ser exposats oralment el dia 14 d’abril de 2008 ala Seu del Districte d’Horta-Guinardó.

A la web del Centre de Recursos d’Horta-Guinardó: www.xtec.cat/crp-horta-guinardo trobareu informació del fòrum d’enguany i d’anteriors edicions.

L’equip del CRP d’Horta-Guinardó

Abril 2008