|
 |
| Ortografia i Gramàtica |
|
| http://www.edu365.com/escriptori/clinia/index.htm |
| El Català en línia presenta informació lingüística de manera esquematitzada i d'alguns casos conflictius que, encara que siguin normatius, cal remarcar perquè poden presentar dificultat o perquè sovint els usuaris dubten a lhora daplicar-hi els coneixements. |
|
|
| Materials didàctics Generalitat |
|
| http://www.edu365.com/escriptori/clinia/index.htm |
| Material didàctic: Aroma: manual de llengua i cultura per a immigrants; Iniciació a la llengua oral; Català inicial; Català per a no catalanoparlants; Comunicar-se és de franc; Diàleg multimèdia; DIC. Llengua catalana per a alumnes no catalanoparlants; Galí; Hola!; Intercat; Llengua catalana: nivell llindar 1 ; Manual de llengua i cultura per a immigrants; On és l'Ona?; Xarranca: Jocs per a laprenentatge del català oral per a novinguts. |
|
|
| Vocabulari en imatges |
|
|
|
| Diàlegs |
|
|
|
| Català inicial |
|
| Llibre en pdf, http://www6.gencat.net/llengcat/publicacions/inicial/ |
| El llibre descriu un programa daprenentatge de català per al nivell de competència inicial, que és el més baix dels graus de competència lingüística definits pel Consell dEuropa, i introdueix els elements bàsics i necessaris per assolir una comunicació lingüística de subsistència. |
| Sadreça als docents que ensenyen català a persones procedents de la nova immigració que vénen a Catalunya i que senten la necessitat dentendre el català i poder comunicar-shi duna manera inicial. |
|
|
| Traductor on-line |
|
|
|
| Diccionari català-valencià- balear |
|
| http://dcvb.iecat.net/ |
| És bastant complet, però no té tots els avantatges que podria tenir: no es poden trobar expressions directament sinó que a partir del mot dentrada, saccedeix a larticle corresponent del DCVB. |
|
|
| "El Diccionari" |
|
|
| |
| Diccionari multilingüe |
|
|
| |
| DIDAC |
|
|
| |
| Dictats |
|
|
| |
| Instruccions per redactar |
|
|
| |
| Pronoms |
|
|
|
| Recursos |
|
|
|
| Recursos de català per estrangers (SEDEC) Primària |
|
|
|
| Incorporació tardana (SEDEC). Vincles.Secundària |
|
|
|
| Vincles |
|
|
| |
| Simposi ensenyar català a adults no catalanoparlants |
|
| http://www.simposi-ecnc.org/resums.html |
| Articles d'aquest Simposi. Eixos temàtics |
| 1.- Llengua, cultura i educació |
| 2.- Coneixement i ús de la llengua |
| 3.- Nover migracions |
| 4.- Tecnologies de la informació i de la comunicació |
| 5.- currículums i metodologia |
|
|
| Galí |
|
| http://clic.xtec.es/gali/descripcio/descripcio.html |
| El Galí en línia ofereix materials basats en el programa JClic destinats a l'aprenentatge interactiu de la llengua catalana, especialment recomanat per als alumnes nouvinguts a Catalunya incorporats tardanament al sistema educatiu. |
| Sis grans blocs temàtics de continguts: com s'escriu?, com es pronuncia?, Qui sóc? Com sóc?, Quina hora és? Quin dia som? Què m'agrada? , Què menjo? On visc?, Què faig? Què Compro? On vaig? , Morfosintaxi |
|
|
| Projecte Intercat |
|
|
|