PROJECTES DE DINAMITZACIÓ DE FAMÍLIES A BADIA DEL VALLÈS

Des de la FAPAES ens ha arribat que Las Seguidillas, La Sardana i La Muñeira participen en un projecte de dinamització de famílies. L'objectiu és aprofitar l'empenta de grups de pares i mares participatius, per engegar projectes que engresquin altres pares i altres mares a formar part de les AMPA i a colaborar estretament amb l'escola. Els equips directius hi estan implicats.

PROJECTES:

Las Seguidillas

1) Concurs de dibuix per triar una mascota per cada cicle. El dibuix guanyador de cada cicle serà la mascota per a posar a les samarretes que, el dia de portes obertes, imprimiran els nens/es amb una màquina especial i amb ajuda dels pares i de les mares.

2) Portes obertes de la sala de Psicomotricitat. Piscolabis per presentar la sala als pares i mares i obrir l'AMPA a totthom. Es farà una sessió de psicomotricitat preparada per tècnics de l'Ajuntament.

La Sardana "El dia d'en..." . Cada família pensa alguna cosa de la seva professió o de les seves aficions que els agradaria explicar als nens i nenes de la seva classe. Pacten amb la mestra i queden un dia a la setmana (1 vegada al mes) perquè hi vagi una familia. La sessió la preparen amb el nen/a, es porta material per ensenyar i es fan fotos que desprès recolliran en un llibre o en un mural que serà exposat.

La Muñeira

1) Pare/mare delegat/da de classe. El/la delgat/da és considerat una figura molt important per incentivar la particpació de les famílies i facilitar la comunicació entre Escola - AMPA - Famílies. Proposta molt ben rebuda per l'escola. Les mares que han pensat en la idea l'explicarn a altres escoles.

2) Organització del teatre i de la sala d'Attrezzo. S'arregla la sala de teatre amb la col·laboració de les famílies. Es comunica en la reunió de fi de curs