Big Books
   

Browm bear, brown bear, What do you see?. Bill Martin

A cada doble pàgina apareix un animal, començant per un ós bru, a qui se li fa la una pregunta. La resposta remet a la bèstia següent: ocell vermell, ànec groc, cavall blau, granota verda, gat morat, gos blanc, ovella negra, peix daurat... i, al final, a una mestra i unes criatures. Les frases rimades de pregunta i resposta inciten a la participació activa dels infants.

   

Dinosaurs and all that rubbish. Michael Foreman

L'home que viu en el planeta veu que hi ha molta brutícia i els dinosaures es desperten i li diuen que no hi ha res al seu entorn. Aleshores ell es compromet a netejar la Terra i així pot aconseguir un paradís.

   

The dream. Roderick Hunt

Col·lecció per treballar el temps verbal de passat en anglès. Biff no podia dormir i el pare li explica un conte d'un drac, la nena dorm però somnia amb el drac i es desperta espantada. Ara la mare li explica un conte d'un dofí i la nena somnia amb el dofí i dorm tranquil·lament.

   

Little elephant 1. Pilar Pérez i Vicent Roig

Mitjançant dibuixos es mostren situacions de la vida quotidiana amb petites pinzellades d'humor. Els personatges són diferents animals coneguts per nens d'educació infantil (un cargol, un gat, una granota, una vaca, una rateta, un mono i el protagonista, el petit elefant).

   

The very hungry caterpillar. Eric Carle

És la història d'un cuquet molt famolenc que devora cada dia de la setmana una gran quantitat de menjar. Mentre mostra el procés metamòrfic de capoll a papallona esplèndida, ensenya els dies de la setmana, a comptar, alimentació saludable...

   

The library. Roderick Hunt

El conte té com a objectiu, com tots els que formen part de la col·lecció "Oxford Reading Tree. Stage 1", introduir el vocabulari bàsic, en anglès, en els més petits a través de les imatges. Kipper va a la Biblioteca amb el seu pare. Mentre el pare busca el seu llibre, el noi llegeix contes en el racó de literatura infantil. S'entusiasma tant que decideix agafar molts llibres en préstec. Es treballa l'article the.

   

Nelly paints a monster. Pippa Goodhart

És la història de la Nelly, una nena amb molta imaginació que pinta un monstre de colors que al final del conte es converteix en real. Com a material per a l'aprenentatge de l'anglès a infantil i cicle inicial pot servir per identificar i nomenar els colors, reconèixer els primers nombres, comptar objectes, reconèixer les principals parts del cos, comparar característiques físiques, etc.

   

Can I have a pet?. Celia Warren

És la història de Ben, un nen que es vol emportar una mascota a la banyera. Li pregunta a la seva mare si es pot emportar una granota, un peix i un cranc i ella li contesta que no, perquè la banyera ja està plena amb un hipopòtam. Com a material per a l'aprenentatge de l'anglès a infantil i cicle inicial pot servir per identificar, nomenar i escriure els noms d'alguns animals i reconèixer les seves característiques, reconèixer i nomenar colors bàsics, agrupar objectes iguals, realitzar moviments seguint instruccions, etc.

   

Toot, Toot. Brian Wildsmith

Parla dels sorolls que fan diferents tipus d'animals com la vaca, el be, el gos, el gat, el gall i l'ànec que enfilats sobre un tren se'n van acompanyats del seu so.

 

   

Animals at the zoo. Bronwyn Tainui

És la història de Sam, un nen que troba animals de clors molt estranys al zoològic. El seu avi pensa que es vol fer el graciós i no li fa cas. Com a material per a l'aprenentatge de l'anglès a infantil i cicle inicial pot servir per identificar, nomenar i escriure els noms d'alguns animals i reconèixer les seves característiques, reconèixer i nomenar colors, realitzar moviments seguint instruccions, etc.

   

Where are you?. Maire Buonocore

És l'hora d'anar a dormir, la nena busca el seu osset i no el troba. Busca per diferents llocs de la casa fins que el troba sota del seu coixí. Contenta l'agafa i se'n va al llit. El text del conte està al final del llibre.

   

Lunch Time. Pippa Goodhart

En Fred es el cuidador dels animals del zoo i dona a cadascún d'ells el menjar que necessita. Al finalitzar la feina vol dinar i es troba en que el seu menjar a desaparegut. Els animals al veure'l desolat comparteixen amb ell el menjar que abans ell els hi ha donat.