ELS SONS DE L'AIGUA

En base a un muntatge audiovisual situat a l’ermita de Can Font, treballem el cicle de l’aigua a través dels seus sons. És una activitat en la que es treballa el sentit de l’oïda, la capacitat d’estar atents i tenen molta importància les nostres percepcions i sensacions. L’activitat es desenvolupa com un joc d’identificació de sons de l’aigua, més o menys quotidians amb els alumnes de primària, i de tot el cicle complert, amb els alumnes de secundària. Aquesta identificació és l’excusa perfecte per veure tot el cicle complert de l’aigua, des de que surt del mar fins que hi retorna.

• RECOMANACIONS: Per fer aquesta activitat el grup hauria de ser reduït.
  • MATERIAL DE TREBALL: Carpeta, llapis, goma i fitxes de treball.
  • DURADA: 35-45 minuts.

ADEQUACIÓ PER NIVELLS

Òptim
Adaptable