La fundació Pere Tarrés es fa càrrec de l'allotjament en la casa de La Sala i de la manutenció. Per qualsevol incidència us heu d'adreçar als responsables de la casa de La Sala, tel. 938236489 o mòbil 679913136, o bé a la mateixa Fundació, Àngels Iserte tel. 934301606.

Cal que porteu

- El full d'inscripció definitiva, si és que no ens l'heu lliurat en la Trobada de Coordinació.

- Llistat dels alumnes assistents a l'estada amb un nombre assignat a cada un, serà el seu nombre de la guixeta.

- També cal portat el llistat amb el nombre de peu dels alumnes (si feu l'activitat del riu).

- Autoritzacions i fotocòpia de la targeta d'assistència sanitària, que haureu de guardar vosaltres mateixos.

- Porteu fets els grups de treball d’alumnes, la distribució d’aquests als dormitoris i els grups encarregats del servei de menjador i neteja d’espais comuns. Poden ser els mateixos grups per a totes les tasques. Millor que sigui un nombre parell de grups. En podeu fer fins a 8 de grups.

- Altres materials que creieu necessaris per a utilitzar en les estones lliures i per a complementar les activitats.

Dormitoris

- Els dormitoris són un espai per dormir a la nit, per tant és aconsellable restringir la seva utilització durant el dia.

- No és correcte menjar, beure o jugar als dormitoris.

- Hi ha mantes, per si s'han de menester. Després d’utilitzar-les cal deixar-les ben plegades al seu lloc.

- Cada alumne té una postada on hi podrà deixar les seves coses.

- El darrer dia cal deixar les fundes del matalàs i del coixí ben  posades.

Lavabos

- Cal mantenir-los nets. Aniria bé donar-hi una ullada de tant en tant i recordar als alumnes com mantenir-los nets.

Espais exteriors

- Cal que els alumnes no toquin ni trenquin els filats que envolten alguns espais. Serveixen perquè no s’escapin les vaques que hi pasturen durant l'estiu i la tardor.

- Procureu que no tirin pedres a la piscina ni als voltants de la casa.

- En cas de desplaçar troncs i pedres per a fer cabanes o altres jocs, l'últim dia ho han de tornar al seu lloc i deixar els espais nets.

- El darrer dia cal que, amb els alumnes, feu un repàs de tots els espais (interiors i exteriors) per tal de que quedin ben nets.

- En cas de coincidir amb alguna altra estada, haureu de compartir aquests espais. Vetlleu per mantenir una bona relació.

- Davant la sala d'esbarjo hi ha una taula de ping pong que poden utilitzar els alumnes.

Esbarjo

- L'alumnat, quan no hi ha activitats, pot utilitzar els espais exteriors acordats prèviament amb els mestres.

- Disposeu d’una sala d'esbarjot, situada sota el menjador, on hi haurà jocs de taula, llibres de lectura, taula de ping-pong, equip de música, canó de projector i ordinador portàtil amb conexió a Internet a través de wifi, .... Us demanem que feu bon ús d'aquest material: endreçar els jocs i els llibres després d'utilitzar-los.

- En cas de que caiguin pilotes o d’altres objectes dintre del tancat de la piscina s’haurà de comunicar al personal de la casa. En cap cas els alumnes intentaran saltar la tanca.

Telèfon

- El número de telèfon de la casa de colònies no s’ha de donar als pares dels alumnes, fora d’un cas molt justificat. El personal de la casa no atendrà les trucades dirigides als alumnes.

- És aconsellable que els alumnes no portin mòbils a les estades i no està permesa la seva utilització durant les activitats.

Menjador

- Els alumnes no poden accedir a la cuina .

- En el cas de coincidir amb una altra estada, haureu de compartir aquest espai.

- No es començarà cap àpat fins que tots els alumnes no estiguin asseguts als seus llocs i algun mestre o professor del centre hi sigui present.

- Els mestres o professors s’encarregaran d’organitzar el funcionament del menjador, de controlar-lo i de vetllar per l’ordre i les bones maneres de menjar dels alumnes.

- Hi ha unes petites guixetes per deixar el tovalló de roba de cada alumne, el poden agafar a l'entrar al menjador i tornar-lo a deixar a lloc un cop acabat l'àpat.

- Hi ha d'haver a diari un grup d'alumnes  encarregat del servei de menjador, que farà les següents tasques:

• Parar taula
  • Anar a buscar les plates de menjar i repartir-lo.
  • Desparar taula, posant els plats, els gots i els coberts damunt del  taulell perquè ho recullin des de la finestra de la cuina.
  • Avisar dels possibles desperfectes.
  • Netejar les taules i bancs.
  • Escombrar el menjador després de cada àpat.
-Horari dels àpats:
  • Esmorzar a les 9 h
  • Dinar a 2/4 de 2 h
  • Berenar entre 2/4 de 6 h i les 6 h
  • Sopar a les 8h

El grup encarregat de servei de menjador ha d’anar a parar taula un quart d’hora abans del àpats.

Altres

- El centre haurà d’informar abans de fer l’estada de possibles casos d’alumnes amb dificultats físiques, psíquiques o amb problemes amb el menjar.

- Disposeu d'un ordinador portàtil amb wifi en el que podreu fer entrades al bloc de les estades, si us interessa. Us facilitem un tutorial amb les instruccions i dades que necessiteu. Aquest bloc no està obert a comentaris, simplement serveix perquè el centre i les famílies puguin estar al cas del desenvolupament de l'estada.

- El material o mobiliari que es perdi o es faci malbé fruit d’un mal ús, s’haurà de pagar.

- Durant les sortides, cal tenir cura que els alumne respectin l’entorn i recullin les deixalles.

- Al vespre, el personal de la casa de colònies se'n va a casa seva, quedareu sols a la casa. Us deixarem un llistat de telèfons per utilitzar en cas d'urgència.