Descripció
de les característiques formatives que poden donar-se
a l'ensenyament primari i la forma de poder estructurar plans
de millora mitjançant l'organització i coordinació
de diversos centres treballant amb uns objectius comuns.
Davant
les mancances que presenten els alumnes que arriben a l'ensenyament
secundari obligatori, com podem estructurar uns plans d'avaluació
diagnostica que evidenciïn la realitat i que permetin
defensar davant l'Administració la necessitat dels
mestres especialistes en les etapes anteriors (infantil i
primària). Com poden establir-se mesures de xoc per
tal de contrarestar les mancances detectades i permetre desenvolupar
els coneixements artístics de forma regular i estructurada?
Descripció
d'una proposta educativa formalitzada en un projecte editorial
que intenta equilibrar el pes dels diferents continguts per
garantir una correcta formació artística. 1.-
Observar el nostre entorn. 2.- Aprenem a comunicar-nos mitjançant
els llenguatges, les tècniques i els procediments artístics.
3.- L'artista i el seu temps. Conèixer la relació
entre l'artista, el seu temps i el seu potencial creatiu.
Tenint
en compte que l'assignatura és educació visual
i plàstica cal prendre consciència de la necessitat
d'equilibrar els diferents continguts tant els considerats
"objectius" com els de caire mes subjectiu. D'aquesta
forma defensarem la diversitat
|