GTAF: Guia ràpida

Us fem a mans una petita guia perquè pugueu fer la vostra tasca més còmodament.

Connecteu-vos a l’adreça

Quan hi accediu us sortirà un menú de 4 elements d’entre els quals heu de seleccionar Formador/es, col·laboradors, suport. De seguida us sortirà un quadre de diàleg on haureu d’introduir el nom d’usuari i la contrasenya. Si sou usuaris del correu electrònic de la XTEC el vostre nom d’usuari i la vostra contrasenya són els mateixos que els del correu. En el cas contrari poseu-vos en contacte amb el CRP i us demanarem un usuari per poder accedir al programa de gestió d’activitats.

Una vegada registrats accedireu a la pàgina del menú principal del formador. Si cliqueu sobre la primera línia Llista d’activitats veureu en pantalla la llista de totes les activitats on hi consteu com a docents.

Clicant el nom de l’activitat entrem a la pantalla de Detall de l’activitat, on trobem les eines necessàries per a la vostra tasca. Amb el botó Llista d’assistents accediu a una pantalla on trobareu la llista amb les dades professionals de les persones que han estat assignades a l’activitat. Si trobeu que hi ha algun assistent a l’activitat que no hi consta, cal que aquest ho notifiqui al CRP el més aviat possible per tal que sigui inclòs a la llista. Clicant el botó Full d’assistència si seguim les instruccions de pantalla, podrem imprimir el full que els assistents han de signar.

Per fer el Seguiment dels assistents cliqueu el botó i marqueu les sessions a les quals han assistit els alumnes; si un alumne no té dret a certificació cal indicar la incidència que ha motivat la no certificació en el desplegable que hi ha al costat de cada un dels alumnes. Recordeu que heu de marcar una a una les persones que tenen dret a certificat. Quan acabeu cal que cliqueu el botó Desar dades que trobareu al final de la pantalla.

Per últim haureu de treure l’Acta d’assistència. Allò que es pretén amb aquesta pantalla és que la imprimiu i signeu els fulls impresos. Si volguéssiu modificar alguna dada cal que entreu a la pantalla de Seguiment dels assistents i ho feu allà.

CRP del Vallès Occidental I - Sabadell - Sant Quirze
Curs 2011-2012