MALETA HERBES AROMÀTIQUES
Aquesta maleta pretén ser un recurs didàctic obert que serveixi per apropar l’alumnat d’Educació Infantil i Primària al món de les herbes aromàtiques. Com que es tracta d’un material elaborat pel Grup de treball de Biblioteca Escolar, entre tots els recursos que hi trobareu, tenen un pes específic els llibres i altres lectures per tal de potenciar la lectura i les competències que aquesta comporta. Es podran realitzar cerques d’informació per ampliar el que trobarem sobre antigues tradicions i costums populars al voltant de les herbes aromàtiques.

El conjunt de propostes didàctiques que es presenten està pensat perquè el professorat el pugui adaptar al nivell educatiu d’Infantil o Primària que sigui necessari i naturalment és susceptible d’ampliació i millora.

Contingut de la maleta:
  • CARPETES HERBES AROMÀTIQUES: camamilla, espígol, farigola, menta,orenga, poniol, romaní.
  • POTS HERBES AROMÀTIQUES: camamilla, espígol, farigola, menta, orenga,poniol, romaní.
  • CARPETA AMB PROPOSTES D’ACTIVITATS

LLIBRES:

• Etnobotànica de Gallecs. Plantes i cultura popular al Baix Vallès. Col·lecció Vicenç Plantada
    • Herbes i remeis casolans. Lluís Ripoll
    • Romaní, farigola, espígol i altres plantes de la garriga. BT biblioteca de treball junior
    • Hierbas aromáticas. Blume Jardineria
    • Marduix. Enric Larreula
    • La princesa de la sal. La Galera
    • Res no és el que és. Contes d’arreu. Abadia de Montserrat.
    • Vint-i-quatre receptes d’arreu. Contes d’arreu. Abadia de Montserrat.
    • Juguem amb les plantes.Destino
DOSSIERS:
    • Sant Ponç
    • La fira de Sant Ponç, una tradició bimilenària
    • Les Trementinaires + cd
    • Recol·lecció, assecat i emmagatzematge de les plantes
    • Tot el que podem fer amb les plantes medicinals
    • Remeis i plantes que utilitzaven i comercialitzaven les trementinaires
    • Webs per a fer cerca d’informació

Cal fer reserva:
93.727.76.99