M.A. (Milions d'anys)

Municipi: Vallcebre

Tipus: Centres d'informació i documentació

Accés:© Arxiu de l'Institut de Paleontologia de Sabadell
Per la C-16 en direcció al Túnel del Cadí, abans d'arribar a Guardiola del Berguedà agafar un trencant a mà esquerra  en direcció Saldes, B-400. A   Km a mà esquerra trobarem el trencall de Vallcebre. L'exposició està situada a l'edifici de l'escola. C/ Escoles Velles.

Descripció:
Exposició amb plafons on s'explica el treball dels paleontòlegs. Hi ha petites escenografies dels materials que utilitzen, productes químics, bibliografia, mapes i fotografies. Hi ha un audiovisual amb imatges de les petjades fòssils del Coll de Fumanya. Es fan activitats en un sorral amb microfòssils.

Contacte i condicions de visita:
Cal trucar amb antelació per concretar preu, dia i  hora, tel. 938 248 187, tel. 938 249 025. Fax: 938 240 303. Els dilluns no festius, tancat.

m.cercs@diba.es

Documentació:
Hi ha un dossier pedagògic per treballar de 5 a 8 anys.