Museu del transport

Municipis:Castellar de N'Hug

Tipus:Centres d'informació i documentació© CRP del Berguedą

Accés:
Per la comarcal C-16,  a Guardiola de Berguedà agafar la carretera B-402 en direcció a  La Pobla de Lillet, travessar el poble i agafar la BV-4031 en direcció a Castellar de N'Hug. A 3 Km aproximadament trobareu un trencant a mà esquerra, prop de la fàbrica de ciment del Clot del Moro. Està indicat.

Descripció:
El museu disposa d'un fons d'aproximadament 170 vehicles antics, alguns ja resturats pels alumnes de l'Escola de Restauració de Vehicles Antics de Transport de Catalunya (ERVAT).

Contacte i condicions de visita:
Contactar amb antelació. Demanar pel Sr. Pautes, telf. 938 257 113. fax: 938 257 121

museutra@minorisa.es

Pàgina web:
www.castellar.diba.es

Documentació:
- Fulletó divulgatiu de Castellar de N'Hug.
- SALMERÓN BOSH, C. (1991) "El museu del ferrocarril La Pobla - Castellar". Trens: Museus-1.
- SALMERÓN BOSH, C. (1991) "El Tren de La Pobla de Lillet". Col.lecció Els trens de Catalunya-7.