El Polell

polell_trasera_02.jpg (25435 bytes)Casa de Colònies

Sant Pere de Vilamajor
Antiga masia agrícola, adquirida en el seu moment per la Diputació de Barcelona que la va habilitar a principi dels anys vuitanta com a equipament pedagògic. Està gestionada en règim de concessió administrativa per l'Associació l'Esbarzer. El Polell està condicionat perquè els escolars hi facin estades d’un o més dies per iniciar-se al coneixement del medi i coneguin l’activitat agrícola i ramadera d’una explotació agrària de muntanya, amb programes pedagògics adequats a cada nivell. A més de les activitats d'escola de natura s’hi fan estades i cursets de cap de setmana per a grup organitzats. Disposa de 29 places repartides en 3 habitacions, a més d’una aula-laboratori, servei de cuina i dutxes amb aigua calenta. S’hi accedeix per una pista forestal apta per a turismes que surt del poble de Montseny.

Escola de Camp el Polellpolell_fachada_01.jpg (32292 bytes)
08907 Sant Pere de Vilamajor
a/e: p.montseny.polell@diba.es