Serveis Educatius del Vallès Occidental
Trobada d'alumnat mediador
Rubí, maig 2008

El passat 7 de maig vam celebrar al Teatre Municipal de Rubí La Sala, la 1a Trobada d'alumnat mediador, dels Instituts:

IES Castellbisbal (Castellbisbal), IES Can Mas (Ripollet), IES Duc de Montblanc, IES J.V.Foix, IES L'Estatut, IES La Serreta (Rubí), IES Angeleta Ferrer i Sensat, IES Arnau Cadell, IES Joaquima Pla i Farreras i IES Leonardo da Vinci (Sant Cugat del Vallès)

Van participar 150 alumnes,

A partir d'un simulacre de mediació teatralitzada, els 15 grups d'alumnes-mediadors, van buscar els paranys i omissions que van introduir els actors.

Van treballar amb el seu grup, seguint un guió preparat pel professorat i van exposart, comentar i valorar les seves propostes per arreglar i millorar les mediacions, a partir de l'actuació del grup de teatre Brou d'Art.

L'acte va ser organitzat pel Seminari de Mediació escolar (SGFiDPD), Serveis Educatius de Rubí, ext. de CRP de Ripollet i Serveis Educatius de Sant Cugat, amb la col.laboració dels Serveis Territorials al Vallès Occidental, l'ICE de la UAB i l'Ajuntament de Rubí.

Vídeo de la jornada i més recursos

curs 2007/08