abril 2007
Sant Jordi 2007
Propostes per anar preparant la celebració de la diada de Sant Jordi.
Exposició: Dones del Món
Girona, CRP del Gironès, exposició elaborada per l'alumnat del CEIP Montserrat de Sarrià de Ter.

La República i el Magisteri
Girona, UdG, dilluns 16 d'abril. Conferència a càrrec de Salomó Marqués.
Com eduquem? El repte de conviure
Barcelona, 4 i 5 de maig, Programa d'Educació Infantil de l'ICE de la Universitat de Barcelona.
p

Espectacle al carrer. Diada de Sant Jordi
Dilluns 23 d'abril a les deu del matí. El Museu d'Art convida a les escoles a gaudir d'un espectacle al carrer per celebrar la diada.

Els Jocs Florals i Literaris Escolars del curs 2006-2007
Ajuntament de Girona, presentació de treballs fins al dijous 26 d'abril.

Esport.Net
Pàgina amb activitats i propostes didàctiques de secundària i batxillerat relacionades amb educació física.
Canal comunica, línea educativa
Projecte d'ús escolar basat en les TIC amb l'objectiu d'educar en comunicació. Propostes per a primària i secundària.
p

L'Institut d'Estudis Catalans, 1907-2007
Fontana d'Or, del 13 d'abril al 20 de maig. Exposició que mostra la tasca realitzada per aquesta institució.

Artífex. Enginyeria romana a Hispània
Girona, Museu d'Arqueologia de Catalunya, del 28 de febrer al 3 de juny, tallers escolars.
ppp