Canvi Climàtic

Bernal, José Mariano; Fernández-Mayoralas, Juan; García, Juan Luis; Gil, Daniel; Pedrinaci, Emilio; Pérez, Antonio Ángel; Vilches, Amparo; Zamora, Jesús: Ciencias para el mundo contemporáneo. Aproximaciones didácticas. Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología; 57 CIE; (batxillerat; secundària; secundària post-obligatòria;).

Organització de les Nacions Unides: Declaració de Rio. Declaració de Principis Relatius als Boscos. Conveni sobre el Canvi Climàtic. Conveni sobre la Diversitat Biològica. ; 577.4 CON; (adults).

Gallego, José Luis: Ecologia per a tothom. Com actuar a favor del medi ambient en la nostra vida diària. Columna Edicions; [Barcelona]; 628 GAL; (secundària; adults; ensenyants; universitària).

Guy, Jacques; Le Treut, Hervé; : El canvi climàtic. Generalitat de Catalunya, Departament de Medi Ambient i Habitatge; 628.5 JAC; (secundària obligatòria; alumnes; ensenyants).

Arnaiz Vidal, Arantxa; Carol Nogué, Ricard; Gubianas, Jaume; [dibuixos]: El canvi climàtic. Generalitat de Catalunya, Departament de Medi Ambient; 628.5 CAN; (secundària obligatòria; alumnes; ensenyants).

Hare, Tony: El efecto invernadero. SM; 628.5 HAR; (ensenyants; primària; secundària obligatòria).

París, Antoni; Puig, Pere; [il·lustracions]: La Terra canvia el clima. Com podem contribuir cadascú de nosaltres a frenar aquest canvi?. Mediterrània; 628.5 PAR; (primària; secundària).

La Terra està malalta. La Galera; Cavall Fort; 577.4 COL; (ensenyants; primària; secundària; cicle superior).

Bigues, Jordi; Picó, Maria Josep: X un bon clima. Manual per fer minvar el canvi climàtic i sobre com adaptar-s'hi. Generalitat de Catalunya. Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible; [CADS]; 628.5 BON; (primària; secundària; ensenyants; adults).

Cel rogent: Eden (Energia, desenvolupament i medi ambient). 1. TVE; Television Trust for the Environment; 628 EDE; (primària; cicle superior; secundària; cicles formatius).

Guggenheim, Davis; [guió, direcció, comentaris i fotografia]; Brook, Michael; [música]; Documentary; Al Gore; [intèrprets];: Una verdad incómoda. Paramount Classics; F57 GOR; (ensenyants; formació professional; primària; secundària; batxillerat; cicle superior; ).

Fundació Natura: AlertaCO2. Joc d’investigació sobre canvi climàtic. Fundació Natura; Departament de Medi Ambient; S628.5 ALE; (adults; secundària; ensenyants; joves).

Pessoa, André; Casasin, Albert; [Pecas]: Salvem la terra. Guia visual del canvi climàtic. Beascoa; 628.5 SAL; (cicle superior; primària; secundària obligatòria;).

Centre Unesco de Catalunya: L'aigua al segle XXI (2). Centre Unesco de Catalunya; Fundació Territori i Paisatge; 628.1 AIG; (secundària; primària; cicle superior).

Darrera actualització 5-5-2010