Experiments científics a la Mediateca del CRP

100 trucos para tu huerta. Susaeta; 63.5 TRU; (adults; ensenyants; primària; secundària;).

Alva Edison, Thomas: Experimentos fáciles e increíbles. Actividades, proyectos y pasatiempos científicos para todas las edades. Martínez Roca; 537FUN; (secundària).

Andrews, Georgina; Knighton, Kate; Wray, Zoe: 100 Science experiments. Usborne; 441.7 USB; (primària; idiomes; joves; monitors).

Baker, W.; Haslam, A.: Experimento amb els insectes. Cruïlla; 59.57 BAK; (nens; primària).

Baker, Wendy; ...: Experimento amb les plantes. Cruïlla-Saber; 58 BAK; (primària; secundària obligatòria).

Broman, Lars; Estalella, Robert; Ros, Rosa M.: Experimentos de astronomia. Alhambra; 52(07) BRO; (alumnes; ensenyants; gestors de recursos; secundària; secundària obligatòria; secundària post-obligatòria).

Brown, Sam Ed; Stamper, Silas; [dibuixos]: Experimentos de ciencias en la educación infantil. Narcea; 57 BRO; (primària; cicle inicial).

Caamaño, Aureli; Rayo, Hernando: Experimentar amb la pressió. Sòlids, líquids i gasos. Graó; 551.54 CAA; (ensenyants; gestors de recursos; primària; professionals de l'educació; cicle superior; secundària obligatòria).

Cuello, Josep; Vidal, Antonia Maria; Sempere Grillet, J. G.: 22 tècniques per al laboratori escolar. Graó; 578 CUE; (ensenyants; primària; secundària).

Cuello, Josep; Vidal, Antònia Maria: Obrador d'experiments. Ciència per l'esplai. Graó; 53(07) CUE; (ensenyants; primària; professionals de l'educació; secundària obligatòria).

Falcó, Montse; Moreno, Olga: Petites investigacions. La Magrana; 578 FAL; (secundària; secundària obligatòria).

Farré, Eduard; Segura, Carme: 24 rellotges i altres instruments per a la mesura del temps. Graó; 529.7 FAR; (ensenyants; primària; secundària; educadors).

Glover, David: Biblioteca de los experimentos 2. Experimentos y hechos científicos. Everest; 53(07)GLO; (secundària; secundària obligatòria; primària; cicle superior; ).

Glover, David; ...: Experimento amb les màquines. Cruïlla; 62(07) BAK; (primària; secundària obligatòria).

González, Mª Pilar; [coordinació]: Prácticas de laboratorio y de aula. Biología, Ecología, Genética, Geología. Narcea; 57 GON; (professorat; secundària).

Grup Martí Franques; ...: ¿Eso es química?. Alhambra; ; 54(07) GRU; (primària; ensenyants; secundària; cicle superior).

Isern Burguès, M. Pilar: Experiments al taller del vell alquimista. Serveis Pedagògics; R G2-49; (primària; cicle mitjà).

Jennings, T.: L'energia. Cruïlla; 620JEN; (primària).

Jennings, Terry; ...: L'aire. Cruïlla; [Barcelona]; Ediciones SM; [Madrid]; 555.5 JEN; (ensenyants; primària).

Jiménez, Dani: Ciència a un euro. Ara Llibre; 53 JIM; (secundària; secundària obligatòria; ensenyants; primària;).

Pecas: L'aigua. Jocs, experiments i consells per no perdre'n ni una gota. Beascoa; 628.1 AIG; (cicle inicial; cicle mitjà; primària).

Perelmán, Yákov Isidórovich: Problemas y experimentos recretivos. Mir; 519.8 PER; (primària; secundària).

Ploquin, G.; ...: Clubes científicos. Vilamala; 537:535 PLO; (primària; secundària).

Rodríguez, Alícia: Imagen & Sonido. Parramón; [Barcelona]; 62 ROD; (cicle mitjà; cicle superior; primària; educadors; secundària).

Taylor, Barbara: Biblioteca de los experimentos 1. Experimentos y hechos geográficos. Everest; 551TAY; (secundària; secundària obligatòria; primària; cicle superior).

Vallejo Nágera, Alejandra: Ciencia mágica. Experimentos asombrosos para genios curiosos. 53 VAL; (cicle mitjà; cicle superior; primària; secundària obligatòria;).

Vega, Sílvia: Ciencia 0-3. Graó; 578 VEG; (ensenyants; llar d'infants; parvulari; educació infantil).

Vila, Berta; Cardo, Cristina: Material sensorial (0-3 años). Manipulación y experimentación. Graó; 372.21 VIL; (educació infantil; ensenyants; llar d'infants; parvulari;).

Fem Física. Recull d'experiments. Programa de Mitjans Audiovisuals; 536.4 FEM; (secundària).

L'observació i l'experimentació al parvulari. Rosa Sensat; 372.21 COR; (educació infantil; ensenyants; parvulari).

La química de la cuina. Fundació Serveis de Cultura Popular; ; 54:641 PUI; (ensenyants; formació professional; secundària; batxillerat; curs d'orientació universitària; formació de professorat).

Pressió atmosfèrica. Departament d'Ensenyament; ; 551.54 PRE; (primària; formació professional; secundària; batxillerat; cicle superior).

Amb l'aigua al coll. El joc per experimentar la gestió integral de l'aigua des del municipi. Diputació de Barcelona. Àrea de Medi Ambient. Àrea d'Espais Naturals; 628.1 AMB; (secundària; secundària obligatòria).

Experimentos científicos 1. Focus Educational Software Ltd; S 53 EXP; (secundària; batxillerat).

Física+Matemáticas en Acción. 2000 - 2004. 5 años de actividades y experimentos. Real Sociedad Española de Física; Real Sociedad Matemática Española; 53 FISD5(07); (ensenyants; secundària; primària; gestors de recursos).

Reporter DOC:

Número 57:   La cuina: un laboratori de química
            Número 87:   Visca els experiments!
            Número 106: Construeix un submarí
                                  Observa com fa servir l'aigua una planta
            Número 149: El naixement de l'arc iris

Darrera actualització 21-10-2009