Pintura núm. 5:

La cabina dels somnis. 1975

Aquest quadre és propietat de l'Ajuntament de Blanes i es pot contemplar al natural al mateix Consistori: Passeig de Dintre, 29.

Activitats:

Visita a l'Ajuntament de Blanes per observar el quadre al natural. Observació de la pintura. Què hi veus? Quins elements hi apareixen? Quines formes tenen? Pots trobar el que veus en el quadre a la realitat? Quins colors ha utilitzat el pintor per fer aquest quadre? T'agrada? Per què?

Creació d'un quadre nou semblant a "La cabina dels somnis", però eliminant elements del quadre que hi apareixen. Cada alumne elimina els que vol.

Fer una nova creació a partir de dos elements de "La cabina dels somnis":

Cada alumne tria i retalla 2 elements de la làmina 4 .

Després els enganxa en un full de paper en blanc i completa un quadre diferent a "La cabina dels somnis", utilitzant pintures de cera o pinzells.

Realització individual d'un collage d'inspiració surrealista.

Posar-li un nom.

Explicar els elements que hi apareixen de manera oral i escrita.