ESCOLA L'ALZINA RECLAMADORA

Aquest conte ha estat elaborat per tots els alumnes i mestres de l’Escola Alzina Reclamadora, de Fontcoberta.

S’ha escollit aquest títol perquè volíem que la història fos propera al nostre entorn i la protagonista, el símbol del centre.

Hem aprofitat que durant aquest curs es treballen personatges de llegendes, tant a nivell de la comarca com de l’escola, perquè cada classe fes aparèixer la seva mascota en relació amb l’alzina:

P3: dracs; P4: aloges; P5: bruixes; 1r: gegants; 2n: fonts màgiques; 3r: follets; 4t: fades; 5è: sirenes i tritons; 6è diables.

Esperem que el conte us agradi tant com nosaltres hem gaudit en realitzar-lo, i que ens faci veure com l’amistat i una mica de màgia ens poden ajudar a créixer en tots els sentits, igual que a la petita i trista alzina del començament.

SANT JORDI 2010

Torna a activitats