|
- Els mitjans de comunicació ens ofereixen informació directa o indirecta per orientar-nos en la recerca d'una feina.
- La premsa diària ens facilita informació sobre el món del treball mitjançant els anuncis d´oferta i demanda d´ocupació que surten a les seccions especialitzades.
- La premsa dominical sol oferir en la majoria de diàris, una gran oferta i demanda de feina.
- La premsa especialitzada també ofereix anuncis d'aquest tipus. En aquest cas, però, es tracta de treballs relacionats amb el camp temàtic de la publicació.
- La ràdio és un altre tipus de mitjà de comunicació que també ofereix anuncis de treball.
- En què t'has de fixar quan llegeixes un anunci?
- Lloc de treball que s'ofereix (normalment a l'encapçalament de l'anunci ja es posa de vegades el nom del treball és igual al nom dels estudis o la formació).
- Formació exigida (sense formació, graduat, cursos de formació, formació complementària....).
- Edat.
- Experiència (no en demanen; valoren l'experiència).
- Tipus de contracte.
- Sou.
- Nom de l'empresa.
Aquests elements són els que hi ha habitualment a les ofertes laborals, siguin o no anunciades en premsa escrita. | |