Àrea d'intercanvi de recursos, materials, activitats...

Aquesta àrea preten ser un espai on tothom que ho desitgi pugui compartir i intercanviar els seus propis recursos, materials, activitats, etc. Especialment encoratgem als tutors i tutores de les aules d'acollida a que hi participeu a compartir allò que feu a les vostres aules, de forma que tothom ens enriquim.

Si voleu que s'inclogui algun dels vostres materials, activitats... ens heu d'enviar els arxius en format word, pdf, etc. a l'e-mail de la pàgina d'inici.

Unitats de ciències socials adaptades per a l'alumnat nouvingut i alumnat d’ESO.

Autora:

Montserrat Alsius i Serra

Algunes estratègies per a treballar amb l'alumnat nouvingut a l'aula ordinària. Proposta per adaptar les Ciències Socials a Primària i a ESO.

Power Point presentat al cicle de conferències "Algunes estratègies per treballar amb tot l'alumnat a l'aula" dins el PFZ de Terrassa i rodalies.

Autora:

Montserrat Alsius i Serra