Benvinguts/des »
L'AMPA » Projectes i Activitats » Informacions » El Centre »

Projectes i Activitats

BASES DEL CONCURS PER AL DISSENY DEL LOGO DE L'AMPA SES NAVARCLES

01. Podrà participar en el concurs qualsevol alumne del Centre que estigui matriculat en el present curs 2006/07.

02. El termini per presentar els dissenys s'iniciarà el 26 de març de 2007 i finalitzarà el 24 d'abril de 2007. Durant aquest període els concursants hauran de lliurar els seus treballs a la Cap del Departament de plàstica, o a la secretària del Centre.

03. El Logo haurà d’incloure forçosament les sigles: “AMPA IES SOLERVICENS”, i podrà incloure altres elements característics de l'edifici actual del Centre, del poble, o elements relacionats amb els estudis actuals de l’escola.

04. El Disseny del Logo es realitzarà amb un màxim de 2 colors, que permetin la seva reproducció en escala de grisos en paper imprès.

05. El disseny s'haurà de lliurar en format digital, en disc o CD, en format jpeg, tiff o bitmap, amb la qualitat suficient per la seva reproducció en paper en diverses mides.

06. El disseny anirà acompanyat del text i gràfics justificatius del disseny realitzat i la seva relació amb els elements descrits al punt 3, si s’escau.

07. La composició del jurat encarregat de valorar les propostes serà la següent:

• Cap del Departament de plàstica, o mestre en qui delegui.
  • 2 membres de la Junta de l’AMPA, triats per sorteig.
  • Regidora d’Educació de l’Ajuntament de Navarcles.

08. Entre tots els dissenys presentats, el jurat triarà un que serà el guanyador del premi. Si no s'arriba a un acord entre els membres del jurat, el concurs es declararà desert .

09. La presidència de l’AMPA lliurarà al guanyador del concurs un diploma i un premi de 60 euros en material de plàstica a escollir pel guanyador.

10. L'acte de lliurament del diploma i el premi es farà a la Festa de cloenda de final del curs 2007.

11. Aquest Logo no podrà ser utilitzat per l’associació fins que no sigui reconegut i acceptat pel Departament d’Educació el nou nom del Centre.

12. L’AMPA tindrà el dret d’utilitzar el logo guanyador en tots els seus documents i actes que realitzi.

13. Tots els participants cedeixen a l’AMPA el dret d’utilitzar els dissenys realitzats així com la seva difusió i realització d’una exposició pública.

Navarcles, 30 de gener del 2007